Dag allemaal,
Ik woon in Indonesië en ga volgende week naar Vietnam voor vakantie en daarna naar Thailand. Normaal doe ik dit soort dingen op de bonnefooi, maar omdat er twee zusjes uit Nederland overkomen, toch maar even op internet gekeken. Blij dat ik hier terecht ben gekomen. Veel relevante informatie.
Jullie ook goede reis.
Theo
Hoi Theo,welkom op wereldwijzer!
Nou Vietnam is een ontzettend mooi land, waar je zowel rustige activiteiten kan ondernemen als heel actief bezig kan zijn.
Zelf had ik het genoegen om het land Vietnam te ontdekken een tijdje geleden,mijn indruk was dat wie een rondreis door Vietnam maakt, heeft volop gelegenheid om aan de drukte van de stad te ontsnappen en op plaatsen te komen waar de tijd lijkt te hebben stilgestaan. Zo kun je in het noorden prachtige wandelingen door de bergen maken en heb je de mogelijkheid om kennis te maken met de vele minderheden in het land.
Aan schitterende, tropische stranden is in het land bepaald geen gebrek, met als grote trekpleister het idyllische Halong Bay en natuurlijk mag een bezoekje aan Het tunnelcomplex van Củ Chi ( 40 km buiten Ho Chi Minh City)niet ontbreken op jou programma Theo!!!
Voor verdere antwoorden op al je vragen kan je een berichtje posten op het Vietnam Forum
Succ6 nog met de voorpret Theo!
groet,georgessiam.