even voorstellen

Hallo,

Mijn is Jop en ik ben begonnen met reizen vanuit mijn passie, Breakdance.

Ik ben onder andere in de volgende landen geweest:

Italie
Portugal
Frankrijk
Oostenrijk
Tjechie
Zwitserland
Duitsland
Belgie
Luxemburg
Hongarije
Finland
Denemarken
VS
Japan
Indonesie

Ik ben van plan om in de zomer naar Vietnam te reizen. Reizen is mijn passie geworden en het enige waar ik voor spaar is voor een vliegticket om weer op ontdekkingsreis te gaan.

Hoi Jop,welkom op wereldwijzer!
Veel mensen reizen naar Vietnam alleen omwille van Halong Bay. Dit natuurlijke wereld erfgoed site trekt miljoenen bezoekers per jaar.
Zelf had ik het genoegen om dit prachtig land te ontdekken een paar jaar geleden.
Hanoi is een geweldige stad waar ieder moment van de dag iets te zien en te beleven is. Je kunt er heerlijk eten, winkelen, pagodes bezoeken, of gewoon lekker ronddwalen.
Wat je ook niet mag missen tijdens je bezoek aan Vietnam zijn de ondergrondse tunnels van Cu Chi ,deze tunnels liggen 70 kilometer ten noordwesten van Ho Chi minh stad.
Ik zag al dat je een vraag hebt gepost in het Vietnamforum hier op wereldwijzer,mooi zo Jop!
In iedergeval wens ik je nog een prettige reis toe naar dit “magisch land” dat Vietnam wel is.
Zoals gewoonlijk sluit ik mijn berichtjes af met een leuke foto.(Cu Chi tunnelcomplex)

http://www.destination360.com/asia/vietnam/images/s/cu-chi-tunnels.jpg

Bedankt voor je reactie! Ik ben ook erg benieuwd. De afgelopen maanden ook hard gespaard om dit te realiseren.