NOV16 t/m MRT17 - Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam & Indonesië

Hallo medereizigers! :wereld:

Ik ben dit jaar afgestudeerd en neem voor ik verder wil studeren een tussenjaar om te gaan reizen. Omdat mijn contract bij mijn huidige baantje eind oktober afloopt, wil ik graag in november vertrekken. Ik wil sowieso de landen Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam bezoeken. Hierna wil ik misschien nog verder reizen naar Indonesië.

Ik zoek reizigers die het leuk vinden om mee te gaan! Dit wordt mijn eerste verre reis en ik zou het fijn vinden om in ieder geval met iemand te starten. Niks moet, alles kan. Ik ben nog aan het oriënteren en ik heb nog geen route of iets vast staan.

Dus ben jij van plan om deze landen te bezoeken en wil je ook liever niet alleen starten, stuur dan een persoonlijk berichtje! Ook voor meer informatie of vragen mag je uiteraard een berichtje sturen.

Liefs,
Iris (22 jaar)

Hey Iris,

Ik vertrek op 13 november naar Cambodja voor een reis van een maand. Na Cambodja
gezien te hebben, wil ik naar Bangkok trekken om van daaruit nog een aantal eilanden
te gaan zien in Zuid-Thailand als afsluiter.

Ik ben zelf 24 jaar en ook net afgestudeerd. Mocht je geïnteresseerd zijn, laat maar
iets weten :wink:

Groeten
Ruben

Hee Ruben,
Bedankt voor je bericht. Mijn plannen zijn helaas iets gewijzigd waardoor ik waarschijnlijk pas in december of januari vertrek. Anders hadden we zeker ergens kunnen meeten!

Heel veel plezier met je reis!

Groetjes,
Iris