Laos, Vietnam, Cambodja, Maleisie en Indonesie

Hoi reizgers,

Op dit moment zit ik nog in Thailand waar ik een maand heb gereisd. Ik wil binnen nu en een paar dagen naar Laos (Pakse) om daar een maand rond te reizen, vanuit daar weer verder naar Vietnam voor een maand, Cambodja, Maleisie en dan naar Indonesie. Zijn er reizigers die op dit moment in Laos zijn en die samen willen reizen?

Groetjes Nicole
25jaar

In December zit ik dan in Vietnam, Januari/februari in Cambodja en Maleisie en in maart in Indonesie. Niks staat nog vast qua datums.

In afwachting van goedkeuring van mijn vakantiedagen probeer ik rond februari/maart 2013 in Indonesie te zitten

Laat maar weten of het doorgaat, misschien kunnen we wat samen rondreizen daar!

Komt goed, vandaag of morgen weer ik meer, werkgever heeft al reeds aangegeven dat het wel ‘lastig’ wordt, maar goed, ik hou de hoop erin :slight_smile:

Vakantie voor 1 april wordt allemaal afgekeurd, na 1 april liggen er meer mogelijkheden open vanuit mijn werkgever. Nu een email verzonden naar mijn familie in Yogyakarta om te kijken wanneer het hun het beste uit komt na 1 april.

@ Nicole, jij al een idee van wanneer je naar Indonesie gaat of is dat heel flexibel?

Hey, jammer maar ik moet 1 april weer terug zijn in Bangkok. Kan helaas niet later. Ik ga rond februari en maart naar Indonesie

Balen zeg, meld ik mij wel ziek in die periode, dan stiekum toch op vliegtuig, haha :stuck_out_tongue:

hahahaha ik zal niks doorvertellen :stuck_out_tongue:

** Vind ik leuk ** (mis de knop hier :p)