maart april mei? Thailand Vietnam, Maleisië, Indonesië?!

Hee medereizigers :slight_smile:

Ik ben Laura een meid van 20 jaar (dan 21), en ben van plan begin Maart te vertrekken naar Bangkok en vanuit daar voor 2/3 maanden rond te reizen. Ik heb nog niet veel plannen gemaakt, alleen weet ik dat ik zeer zeker ook naar Indonesië wil!
Ik ben al eerder een keer 10 maanden gaan reizen in Australië en heb toen ook Indonesië en Thailand al deels gezien. Ik ben een relaxte reiziger met al wat ervaring dus. Plannen heb ik zoals gezegd nog weinig gemaakt, dus het kan nog alle kanten op, ik hou erg van cultuur, natuur, mensen ontmoeten, lekker eten, muziek, soms een feestje, soms wat dagen lekker lui aan een mooi wit strandje!

Mijn vorige reis heb ik alleen gemaakt, aangezien dat in Australie naar mijn mening juist ideaal is, maar deze keer zou ik graag samen met iemand plannen en samen gaan :slight_smile: Ik heb geen voorkeur voor man of vrouw, en wil graag lowbudget reizen

Groetjes Laura

Hoi Laura,

Ik, Bert, 21 jaar, zit vanaf begin maart in Cambodja waar ik 2 maand vrijwilligerswerk ga doen. Daarna wil ik nog graag wat reizen in mei. Misschien is het leuk om te meeten? in Cambodja of ergens anders?

Ik hoor t nog wel;)

Groetjes

heey bert,

wat voor vrijwilligerswerk ga je doen? en waar ergens in cambodja zal dat zijn? Ik heb nog weinig plannen maar als ik tussen maart en mei daar ben (wat waarschijnlijk zo zal zijn) lijkt het me leuk :slight_smile:

groetjes

Dag Laura!

Ik ga in Phnom-Penh Engelse les geven. (voor beginners:hihi:) Weet jij al wanneer je weg gaat dan? Ik moet namelijk 4 maart daar beginnen maar wil ruim een week van te voren daar zijn. (ook) Ik ben van plan om via Bangkok te vliegen. Is wat goedkoper voor mij;)

Wat wil je zien van cambodja? Of nog geen id?

Zullen we verder praten via facebook? is wat makkelijker;)(Bert Plender)

Grtz!:dag:

Hoi Laura,
Op dit moment zit ik in Vietnam en ga nog verder reizen naar Cambodja, zuiden van Thailand en dan naar Indonesie waar ik begin maart wil zijn tot 1 april. Wil dus 1 maand rondreizen in Indonesie. Ben 25 jaar en vanaf september al aan het backpacken.
Als je ook in die periode naar Indonesie gaat lijkt me het leuk om samen te reizen. Je hebt dezelfde ideeen als mij, niet teveel plannen, veel zien in combinatie met relaxen op het strand :wink:

Groetjes Nicole

Hoi Laura, ik vlieg 21 februari naar Bangkok, om vanuit daar ruim drie maanden rond te reizen. Thailand, Laos, Cambodja en wellicht ook Vietnam zijn landen die ik graag zou willen zien. Ik ga dr heen voor cultuur, ontspanning, feest en lekker eten. Daarnaast evt de gibeonexperience en zou ik wellicht ook wel ergens willen duiken, maar ik ben flexibel in wat de dag brengt en heb verder nog geen vast reisplan ofzo. Laat maar weten als je het leuk vindt om te meeten en evt een stuk samen op te trekken.