Hola ! - Backpacken Latijns Amerika

Hola!

Mijn naam is Claudia en heb op aanraden van een vriendin een profiel aangemaakt op deze website.

Volgende week donderdag 8 maart zal ik voor 6 maanden tijd rondreizen door Zuid-Amerika. Mijn eerste Backpack reis en dat nog wel alleen.

Ik voel me er klaar voor maar mocht je me kunnen informeren of tippen over het volgende zou dat fijn zijn.

• Wie heeft er ervaring met het betreden van Brazilie zonder retour ticket uit het land zelf. Maar wel met ticket vanuit een andere bestemming buiten de 90 dagen toeristen visum die je krijgt bij aankomst. Kom ik het land zo binnen?

• Netbook mee ja of nee?

• Malaria tabletten… wanneer wel en wanneer niet slikken? Last van bijwerkingen gehad?

Overige do’s and do’s voor Zuid Amerika zijn ook meer dan welkom. Ik zal Starten in Salvador Brazil en eindigen op Bogota Colombia.

Hoi Claudia,
Welkom op wereldwijzer,
Nou leuk dat je voor 6 maanden door Z-Amerika gaat trekken.
Misschien kan je De watervallen van Iguaçu, “één van de mooiste van de wereld” bezoeken. Het is een machtig natuurverschijnsel, gelegen op het drie-landen-punt met Brazilië, Argentinië en Paraguay. Iguaçu betekent “groot water” in de Guarani-taal, de taal van de indianen die ooit in dit gebied woonden.
Indien je nog eventueel vragen hebt over Colombia,dan kan je altijd een berichtje posten in het reiscafe van het Colombiaforum alsook op het Z-Amerikaforum hier op wereldwijzer!
Nog veel suc6 met je reis door Z-Amerika,Claudia!
Om dit welkomstberichtje af te sluiten,nog een mooie foto(Colombia)

http://www.colombianflowers.co.uk/gorge.jpg

groet,georgessiam.