Ik wil graag naar Buenos Aires!
Ik ben single en blond.
Ik had al een top site gezien van Marc Wessels, hij heeft in Buenos Aires gewoond. Dus dat ga ik opvolgen!
Ik ben in Washington geweest, 2 keer in NY. Ook alleen, is prima te doen. Iedereen wil je graag helpen als je met een kaart staat te draaien. Met de subway kom je echt overal. Dat is echt super goed geregeld! De taxi is en duur en het is altijd druk! Niet in de Bronxx komen, want daar stoppen ze zelfs met de auto om te kijken of het wel klopt dat er een blanke blonde vrouw daar in de wijk loopt.
Ik ben in Shanghai geweest, wat echt super lachen is. Neem ajb en kaartje mee van het hotel waar je verblijft want bijna niemand kan engels. En de taxi is ook even uitvinden welke ok is. Ik weet niet meer welke kleur je wel of niet moest instappen. Maar als je het kaartje niet van het hotel bij je hebt, dan kom je dus echt niet terug naar je hotel! Ze kunnen dus zo slecht engels! Zelfs in een 4 sterren hotel! Ik ben toen met mijn broertje geweest, wij zijn toen naar de massage geweest en bij hem hebben ze idd gevraagd: happy ending?
Ik ben in Malaysie geweest, wat echt een aanrader is, maar niet alleen als vrouw en zeker niet blond, want je krijgt in de afgelegen dorpen niets te eten… Heel raar, maar alleen een man kan daar iets bestellen!
En voor de rest ook in Cuba, wat ook zeker een aanrader is en Mexico en Dom Rep! Dus top!