Ik kan hier weer veel informatie en tips vinden, erg handig! Ik heb er al vaker gebruik van gemaakt - kon mijn inloggegevens niet meer vinden, dus heb me maar opnieuw geregistreerd.
Over 2 weken ben ik in Z-Amerika, waar ik een rondreis ga doen door Peru, nrd Chili en Bolivia. Het is mijn eerste reis naar Z-Amerika, ik ben wel in een aantal landen in Azie geweest.
Ik ben benieuwd hoe deze landen, de cultuur, mensen, natuur etc. zal zijn!
Hoi wegwijs,welkom op wereldwijzer!
Staat de Incastad Machu Picchu ook op jou programma?
Wat betreft je vraag in het Peruforum over een taxi nemen van het vliegveld naar Miraflores.
De taxiprijzen blijken vast te zijn (45 sol, circa 15 dollar) wat voor Peruaanse begrippen tamelijk duur te noemen is. Een tip voor lagere prijzen - geheel voor eigen risico - is om het terrein van de luchthaven te verlaten en een taxi te zoeken langs de hoofdweg; dit kan de helft schelen.
Indien je nog eventueel vragen moest hebben over Bolivia,dan kan je altijd een berichtje posten in het reiscafe van dit landenforum hier op wereldwijzer,zie link: hier aanklikken
Nou wens je nog veel reisplezier in Z-Amerika wegwijs!
**Om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een leuke foto van de Incastad Machu Picchu **