Hoi, zoek reisgenote cruise Noorwegen

Hoi, heb een cruise geboekt naar Noorwegen dit jaar, rond 29 augustus en 7 dagen lang. Eigenlijk was het voor mij en dochterlief. Maar die wil niet, Dus ik heb over een binnenhut, met gescheiden bedden over. Als het niet anders wordt ga ik alleen, Ik vind het ook wel een leuk experiment. Je hoeft niks te betalen, misschien details. we vertrekken uit Bremerhaven. Ikzelf ben iemand met veel interesse voor anderen en kan goed luisteren. Iemand anders zegt dat je dan nieuwsgierig bent. Dat zijn anderen. Maar ok, Kijk maar een profiel schrijven is een dingetje

1 like

Hoi! Dat is een mooi vooruitzicht zo’n cruise. Ben je zelf man of vrouw? En welke leeftijd?

Hoi, mijn lichaam is 55, maar mijn mannelijke geest is niet zo oud.

Welke rederij is het trouwens? Heb je een link naar de reis online?

Moet ik even kijken, kom er zo op terug. Mag ik jou iets vragen, want ik was in de veronderstelling dat mijn advertentie niet getoond werd. Klinkt stom, maar ik kan hem zelf ook niet vinden. Tot zo

MCS cruises, vertrek Kiel 29-8 en 5-9-2026 terugkomst. Er wordt gevaren naar Kopenhagen, Hellesylt, Geiranger,Molde en Flam.

Jij wilt een link? Ter bevestiging dat het echt? oke, ga ff kijken of ik jouw iets kan sturen. Ben daar niet zo goed in, mijn naam is Roland en die van mijn dochter Kyra. Dus ik stuur jouw gewoon een kopie van de boeking. (als dat lukt)

Dat gaat hem niet worden, volgens mij. dan zou ik jou email adres moeten hebben. Kan ik hem doorsturen. Maar begrijpelijk wil jij dat niet. Maar euh wie ben jij dan? Gezien je naam een vrouw. Moet ik jouw drukken met een rollator? Als jij iets over jou verteld vertel ik ook iets over mij.

Sanne, jij “loopt” hier al een tijdje. Hoe kan ik mijn bericht aanpassen? Ik wil graag vertrek uit Bremerhaven aanpassen omdat het uit Kiel is. Bvd.

link: 8 daagse Cruise Kiel (Duitsland) | Kiel (Duitsland) | MSC Euribia | MSC Cruises | 97694 | Zeetours Cruises

Duurde ff, maar dat is hem.

Hoi heb misschien wel interesse

Hey Roland,

Wat jammer dat je dochter niet wil! Herinneringen maken met je pa, onbetaalbaar.

Anyhoe, ik zou graag met je in contact komen om te kijken of we een goede reisklik hebben. Maar dan graag via dm en telefoon, zodat niet de hele wereld meeleest :wink:

Voor nu een hartelijke groet

:rainbow::dolphin: