:zon02: Hallo allemaal, ik ben Inge en 63 jaar oud. Ik heb al heel veel reizen alleen gemaakt dan wel in een groepsreis maar leuk is anders en enthousiasme deel je samen. In maart 2012 heb ik een cruise gemaakt en zou zo rond juli, augustus enz. graag weer een cruise maken. De prijzen voor singles zijn superhoog en men doet daar weinig aan om het te verlagen.
Als me met twee personen boekt is het veel goedkoper en op dit moment zijn er veel aanbiedingen. Een van mijn wensen is een cruise naar de Noorse Fjorden met vertrek vanaf Rotterdam of Amsterdam met de HAL.
Iets over mezelf:
voorkomend
complexloos
geen zeur
eigentijds
dingen accepteren zoals ze komen
intelligent
sociaal
Al voor rond de 500 euro kan je per persoon een cruise maken.
Soms zelfs goedkoper als je de lastminutes bijhoudt.
Van 1 juni tot en met 15 juni ben ik met vakantie en kan ik geen berichten beantwoorden.:zon02:
Wie zoek ik:
Iemand van 45 tot 65 jaar
Liefst een vrouw (niet lesbisch)
Echter op platonische basis is een man ook niet onmogelijk
Uiteraard wordt er samen beslist welke cruise het gaat worden.
Een cruise alleen maken is inderdaad het dubbele van het bedrag maken.
Helaas ben ik al naar 2x naar de noorse fjorden geweest.
Volgend jaar wil ik een Azie cruise maken. Misschien is dit ook iets voor jou.
Jammer dat je de fjorden al hebt bezocht.
Heb je al een idee wanneer je volgend jaar zou willen?
Ik heb wel gemerkt dat als je niet zoveel eisen hebt t.a.v. je hut de last minutes het goedkoopste zijn. Die staan op de sites zo ongeveer 1 maand voor vertrek. Azie heb ik wel bezocht maar niet per cruise dus wie weet.
Zo september/oktober wil ik een (korte) cruise maken en misschien weer een lange zo rond maart 2013.:dag::
Hallo Inge,
Ook ik ben op zoek naar een reisgenote voor het maken van een cruise. Ik heb al een aantal cruises gemaakt en vind het een heerlijke manier van reizen, echter alleen is niet leuk. Ik zag nu je oproep en hoewel deze al enige tijd geleden geplaatst is vraag ik mij af of je al iemand gevonden hebt. Ik ben gestopt met werken en ben 66 jaar.
Groetjes, Eleonora
Hoi Eleonora, ik heb inderdaad de advertentie al enige maanden geleden geplaatst. Er waren er twee die erop reageerden. En daar heb ik niks meer van gehoord. Inmiddels heb ik mijn 3e cruise geboekt en vertrek op 5 november. Voor een andere cruise, misschien en iets langere heb ik nog geen boeking staan. Er zijn er van 24 tot 35 dagen en die heb ik al gemaakt en ik vond het top. Ik denk dat die cruises er pas komen zo rond februari 2013 want dan gaan de boten weer terug richting Europa. Heb jij overigens de cruise al gemaakt naar Noorwegen richting St. Petersburg. Die lijkt me ook heel mooi en houd ik zeker nog in optie. Maar schelen doet het zeer zeker of je alleen gaat of met z’n tweeën en zeker prijstechnisch.
Hoi Inge, bedankt voor je reactie. Mag ik vragen welke cruise je in november gaat doen ?
De cruise naar Sint Petersburg staat ook op mijn verlanglijstje dus misschien is het handig als we verder via email contact houden.
Groetjes, Eleonora. emsalvala@hotmail.com