Cruise januari 2012

Hallo, Ik ben een vitale man van 78 jaar, ik zoek een reisgenoot(e) voor het maken van een wereldcruise (queen Mary 2), vertrekkende 09 jan 2012. kosten zijn alleen 11.000 euro hoger als met z’n tweeen, bovendien is alleen ook maar alleen. Vriendelijke groet, B.O Brozio

Hallo,

Ik weet niet of jouw bericht nog van toepassing is, maar als dat nog zo is, heb je deze reis (zie onderstaande link) al overwogen?. Ik vind deze route veel aantrekkelijker. Denk je er ook zo over, dan heb ik interesse om samen te gaan , want ik zit ook met het probleem van alleen reizen en dat is wel erg duur met cruises.

http://nl.hollandamerica.com/ennl/find-cruise-vacation/FindCruises.action?destCode=WW&dateCode=&durationCode=4&portCode=FLL&shipCodeSearch=AM

Dag Brozio,
Las onlangs je advertentie voor je wereldcruise in 2012.Ik hoop dat je een mooie vakantie gehad hebt ,met een reisgenoot(e).
Nu ik heb ook enige cruisen gemaakt en prima bevallen.Helaas ben ik nu alleen,en wie weet wil je nog eens een cruise maken.
Ik ben Peter 68 jaar sportief en vitaal.Zie vaak leuke aanbiedingen o.a naar zuid Afrika Z.America of Dubai.Deze duren ongeveer 20 dagen,en zijn zeer aantrekkelijk geprijsd.Deze worden aangeboden vanaf Italie in November.
Zou het leuk met z’n tweeen,en zoals je schrijft veel gezelliger Hartelijke groet Peter.

Moderator Brake :
Het is niet toegestaan e-mailadressen te publiceren i.v.m. ‘spambots’ (al dan niet via informatie die door zoekmachinecrawlers worden opgeslagen). Contactgegevens kan men best uitwisselen door een intern persoonlijk bericht te sturen.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.