cruisgenoot(e)

Dag,
Man gepensioneerd,sportief.
Zoekt hutgenoot(e) voor een of, misschien meerdere cruisen.
Nu,vanaf Schiphol naar Barcelona via Fort Lauderdeal naar de Bahama’s,dand via fortlauderdael,met vliegtuig retour.Deze rei is met De Noordam van Holland Amerika line,vertrek 16 oktober retour 11 november.
Kosten voor 2 vluchten en 25 dagen aan boord ongeveer 2000 Euro.
Het lijkt mij leuker(en voordeliger)deze reis met iemand te beleven.
Iets over mijzelf ik hou van zwemmen,sporten,wandelen,dansen en veeeel gezelligheid.
Het is misschien kort dag maar een latere reis is ook een optie.

Vriendelijke groet, Peter Trommelen

Hallo Peter,
Dit zou interessant zijn om de winter in Nederland te breken.Alleen de periode waarin jij gaat is het hier meestal nog prima om uit te houden.
Misschien een andere keer.
Groet Ben

Dag Ben,

Helaas dat je de periode Okt,Nov. nog te vroeg vindt.
Er zijn vaak leuke aanbiedingen,en met 2 veel gezelliger.
Als ik weer een leuke cruise zie,zal ik je inlichten.

Dank, en misschien een andere keer.

Groet Peter

Dag Peter,
Ik begin toch steeds meer geinteresseerd te raken.Als je me mailt en wat over jezelf verteld kunnen we mailend verder gaan.benra@home.nl
Groet Ben

Dag Ben,
Ja ben dus gepensioneerd,68 jaar,sportief ik zwem geregeld,hou van fietsen,wandelen,theater.hou van kunst,zowel modern als oud.Ging vroeger we naar veilingen,ook voor de sfeer.Ik was werkzaam in de zorg,nu af en toe als vrijwilliger.Ik woon in Vlissingen,maar ben ook vaak bij een vriend in Amsterdam.De reis kan je bekijken www.cruisewinkel.nl trans atlantisch & de Caribbean.Le zult het zien je krijgt veel voor je geld.Mijn bedoeling is de goedkoopste hut te nemen,maar kan ook een andere.Wil wel alles in overleg met je bespreken en op fifty fifty bazis.Ik vind mijzelf niet moeilijk,pas me snel aan,heb ruime intresse,ben bourgondich.1.83 groot en gris haar.
De Noordam is een prachtig schip,je hoeft je niet te vervelen.Het was mijn reis van mijn leven in 2010 toen ik met vrienden een cruise op dat schip mocht beleven.Nu misschien is skypen ook een optie.IK hoor of zie een reactie(liefst positief)te gemoed.

Dag Peter,
Had het weekend mijn zoon+vriendin op bezoek.Vandaar dat ik nu pas reageer. Vorige keer heb ik mijn mailadres gegeven.Ik vind het niet fijn,als onze correspondentie voor iedereen leesbaar op Wereldwijzer staat.Wil je zo goed zijn jouw mailadres te mailen,dan zal ik direct reagen op jouw laatste Wereldwijzer mail.

Groet Ben