Ik ben Peter 63 j …sinds kort met fpu (onderwijs)…dus veel vrije tijd.
Zoek een 50+ reisgenote/reisgenoot om weer te gaan reizen.
Redelijk wat reiservaring opgedaan jaren 70 o.a Afghanistan-India-Nepal-Burma en Thailand.
Ik ben gehuwd…maar mijn echtgenote vindt reizen minder.
Culturele belangstelling maar ook natuur -strand en zon…zowel binnen Europa als Wereldwijd.
Vooraf graag een uitgebreide kennismaking hier thuis.
Ik ben een 50+ vrouwtje en heb altijd van reizen gehouden, vooral verre reizen. Ik heb veel rondreizen meegemaakt en een aantal keren gecruist.
Aan cruisen ben ik inmiddels verslaafd geraakt. Het is inderdaad een groot probleem om een reispartner te vinden. Tot nu toe is het mij wel steeds gelukt om een reisgenote te vinden, maar de laatste tijd wordt het steeds moeilijker. Een 1 persoonskamer of 1 persoons hut bij cruisen kost gewoon het dubbele. Zelfs als er aanbiedingen zijn, dan betaal je gewoon de standaard prijs. Niet leuk dus. Op mijn verlanglijste staat op dit moment een cruise naar het Panamakanaal.
met vriendelijke groet
Omdat ik geen liefhebber ben van strand, heb ik meestal de verre reizen uitgezocht. Toen ik voor de eerste keer een cruise maakte, was ik meteen verkocht, vandaar. Dit moet je zeker 1 keer in je leven meegemaakt hebben. Maar verzorgde verre rondreizen vind ik nog steeds interessant om te doen; ik hoef dan zelf niet op te gaan naar de highlights van de landen. P.S. ik woon in Rotterdam. Ik hoor wel graag waar jullie wonen.