cruisegenoot(e)

Dag,
Mijn naam is Peter.Ik zoek voor cruise Argentinie Spanje duur 22 dagen een gezellige reisgenoot(e)

Deze wordt aangeboden door Kras onder www.kras.nl/droomcruise,vertrek februarie 2017.

Alleen is niet gezellig en de kosten zijn veel hoger.

Ik ben een sportieve niet rokende,bourgondische man mijn leeftijd is 70 jaar.

Ik woon in Vlissingen ben ook heel veel in Amsterdam.

Had heel graag eens een cruise willen maken, echter het zit er financieel niet in.
Jammer, er zijn niet veel reislustige mannen van mijn leeftijd meer.
Het is waar, als alleenstaande wordt je gestraft door de veel te hoge prijzen.
Dus pak ik straks in het voorjaar mijn caravannetje en en geniet van alles wat wel kan en betaalbaar is.

Ik wens u een mooie reis en vooral veel plezier
Maus Sturmer

Hallo Peter,

mijn naam is John, 68 jaar, woonactig in Zuidlaren.
ik heb interesse. Laten we mailen [EMAIL=“johnhollemans@hetnet.nl”]johnhollemans@hetnet.nl of bellen 050-4093912
vr groet

Hoi Peter,
heb je call gemist.
jammer, je kunt me mailen voor informatie.
ben benieuwd hoe jij in het leven staat en hoe je aankijkt tegen reizen met iemand die je niet
goed kent.
lijkt mij spannend.
maar ik zou graag eens een cruise willen proberen en inderdaad met 2 is veel gezelliger en goedkoper.
mail me om ook wat meer informatie te geven.
vr groet
john

johnhollemans@hetnet.nl

Dag John,

Bedankt voor je mail
Nu ik heb gelezen dat je van zwemmen,sauna en lekker eten houdt,nu die overeenkomst is er al.Inderdaad wij wonen niet bij elkaar om de hoek.Maar
met al de moderne communicatie kunnen we aardig onze interresse en ander zaken uitwisselen.Ik wil je vragen of je ook skypt en WatsApp dit gaat makkelijker.

Vreselijk van je vriendin die ernstig ziek is,ik hoop dat ze niet al teveel lijdt.

Heb je al wel naar Die Cruise gekeken,waar ik interesse naar heb?

Groet Peter