15 dagen Noorse Fjorden cruise met Ms Rotterdam

Mijn man en ik gaan samen met m’n schoonmoeder 3 augustus dit jaar op cruise naar de Noorse fjorden. Nu zijn wij 38 en 41 en heb vaak het gevoel dat er over het algemeen veel oude mensen op cruise gaan. Daar is verder niets mis mee, maar hebben anderen hier ook ervaring mee. Misschien is mijn beeld niet meer juist.

Tevens ben ik benieuwd of ik via dit forum al mede passagiers kan ontdekken.

We hebben er in ieder geval erg veel zin in.

Erwin

Hoi Erwin ,welkom op wereldwijzer!
Nou mooie keuze Erwin om op vakantie te gaan naar Noorwegen !
Voor velen die niet houden van de broeierige hitte van de zuiderse landen is Noorwegen het mooiste land van Europa. Het landschap van Noorwegen is zeer uiteenlopend: van de bekende fjorden in het westen, de bossen in het oosten tot de uitgestrektheid van het noorden. Het land heeft voor een ieder wat te bieden: van rustzoekers tot liefhebbers van actieve en sportieve vakanties.
Indien je nog met vragen zit,dan kan je altijd een berichtje posten op het Noorwegen Forum
Ben je op zoek naar een reisgenoot (of meerdere reisgenoten) dan kan je altijd een berichtje posten op het Reisgenoten Forum hier op wereldwijzer.
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 nog met de voorbereidingen,Johan !
groet,georgessiam.