Hoi,
Ik ga met Kerst naar Marokko voor een paardrijvakantie. Ik kijk er erg naar uit alleen ben ik nog wel druk aan het uitzoeken hoe ik veilig in mijn eentje kan reizen tussen Marrakech en Quarzatate. Het is een rit van bijna 4 uur en via de organisatie kan ik een rit regelen en dat is 130 euro. Of ik hoorde dat ik een taxi kon nemen en dat je dan voor 1 plaats (??) betaalt en dat die dan ongeveer 60 euro kost. Mijn vader ziet het niet zo zitten want hij denkt dat het niet verstandig is om alleen als vrouw in een taxi te zitten met een man. Ik heb veel goede verhalen gehoord maar helaas hebben we ook een paar verhalen van familievrienden die in hele lastige situaties kwamen en er net uit konden redden. Een verhaal van is van 2 vrouwelijke vrienden die door een vriendelijke man waren uitgenodigd en toen wachten een paar andere mannen hun op waar ze aankwamen. Ze hebben zich er gelukkig met veel gepraat uit kunnen praten, maar dat was een heel angstig moment.
Verder heb ik o.a. gereisd in Thailand, Bali, Israel, Frankrijk, Spanje, Italie, Engeland, Australie, Belgie, Griekenland en Jordanie. En ik wil nog heel graag naar Mozambique om te duiken.
Groet!