Getrouwd met Peter mama van twee jongens van nu bijna 6 en 8 .
Nu zijn wij in 2014 12.5 jaar getrouwd en willen dan met de kinderen voor een week of 6 een mooie reis gaan maken.
Wij zijn echte reizigers en willen het liefst lang en veel weg maar helaas kost het ook genoeg
Na veel te lezen of het web kriebelt het om toch een keer wat meer landen te gaan bezoeken zoals Thailand loas en vietnam.
Vandaar mijn aanmelding hier op het forum zodat ik genoeg info kan gaan inlezen.
Ik hoop samen met jullie veel info uit te mogen wisselen.
Hoi Karina,welkom op wereldwijzer!
In Thailand heb je alles; cultuur, religie, strand, natuur, lekker eten en uitgaan, watersport en dat alles daar voor mooie prijzen omdat het levensonderhoud heel goedkoop is.
De meeste vluchten naar Thailand hebben als bestemming Bangkok. Of je nu gewoon een vakantie aan het strand of in een resort geboekt hebt, of een rondreis maakt, zorg zeker dat je ook een paar dagen in de hoofdstad van Thailand kan doorbrengen.
Luieren kun je op het exotische strand van Koh Chang, het op Phuket na grootste eiland van Thailand. Of in de badplaatsen Hua Hin, Cha-am of Pattaya. Uiteraard kan je gewoon op de beach blijven, maar boek zeker eens een Thaise massage om helemaal tot rust te komen.
Olifanten zijn talrijk aanwezig in Thailand. In Surin bijvoorbeeld. Deze stad, bekend om de prachtige zijde, heeft elk jaar in november een olifantenfestival. Even verder ligt Ban ta Klang, het olifantendorp. In dit kleine kui-dorpje maak je kennis met de eeuwenoude traditie van olifanten opleiden en verzorgen. Je kunt er ook een tocht per olifant maken of het olifantenstudiecentrum bezoeken.
Indien je nog vragen moest hebben over Thailand dan kan je altijd een berichtje posten in het Thailandforum hier op wereldwijzer alsook de ervaringen lezen van anderen.
Suc6 nog Karina!
groet,georgessiam.