Ik ben Miriam Duif, 40 jaar en getrouwd met Ralf. We hebben 2 kindeen van 9 en 11. We zijn net terug uit Italie, heerlijke vakantie gehad. Ik zou graag ooit een verre reis met de kinderen maken, ik vind het leuk om gewoon te orienteren.
Hoi Miriam,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat jullie vakantie in Italie goed verlopen was!
Ik las in je berichtje dat je plannen hebt om in de toekomst een verre reis te plannen,misschien naar Azie?
Thailand is echt een goedkoop land om daar te verblijven,vliegtickets heb je al voor zo’n slordige 500 euro alsook het verblijf daar is spotgoedkoop.
Zo kan je al eten voor 1 euro bij de vele eetkraampjes die aanwezig zijn in het straatbeeld van Bangkok en elders.
Overnachten kan je al voor een paar euros,en het binnenlandse transport vervoer je van Bangkok naar het noorden voor slechts 500 bath.
In iedergeval kan je altijd eens polshoogte nemen op het Thailand Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst, Miriam en Ralf !
groet,georgessiam.
Bedankt voor je reactie, wij zijn in 1999 in Thailand geweest. Inderdaad erg mooi en goedkoop. Mijn zoontje wil graag een keer naar het tropisch regenwoud. Mijn dochter wil graag op een olifant rijden. Maar w.s. betekend een verre vakantie dat we eerst flink moeten sparen en misschien een of twee zomervakanties moeten thuis blijven. Dat is een afweging die we moeten maken. Ik zat zelf een beetje naar Indonesie te kijken. Dit vanwege de wildparken en de actieve vulkanen. Maar het is nu zomaar wat kijken. Ik begrijp dat als je goed zoekt er ook goedkopere vliegtickets te vinden zijn. Daar begint het eigenlijk mee. groetjes Miriam