Hoi :)

Hoi allemaal! :slight_smile:

Ik ben Luuk, 19 jaar en ik woon het grootste deel van de week in Leiden waar ik studeer. Ik ben nog een echt groentje met reizen, ik ben nog nooit buiten Europa geweest. Mijn verste reis was naar Italiƫ (Rome) en is tevens de mooiste. Ik ben al een tijdje aan het nadenken over wat ik nou precies wil en ik heb me hier geregistreerd om inspiratie op te doen en leuke verhalen te horen over mooie verre reizen. Ik heb nog geen plan of iets het enige wat ik zeker wil is in de zomer van 2014 twee maanden weg. Een verre reis, rondtrekken, backpacken, cultuur snuiven, een mooie reis maken. Het is nog heel ver weg, dus genoeg tijd nog om me te oriƫnteren, te plannen en natuurlijk te sparen.
Kortom ik hoop dus dat ik hier genoeg inspiratie kan op doen en leuke mensen leer kennen! :slight_smile:

Hoi Luuk,welkom op wereldwijzer!
Nou ik las in je berichtje dat je eventueel van plan bent om een verre reis te doen,misschien is Thailand iets voor jou Luuk?
Thailand is een goedkoop vakantieland om naar toe te trekken,tickets vind je al op het internet voor slechts 525 euro.
Ook zijn de prijzen om te overnachten heel schappelijk (kamers vanaf 4 euro) je kan spotgoedkoop eten aan de vele eetstalletjes.
ff opsommen wat je eventueel kan bezichtigen in dit prachtig land.
Bangkok is de hectische hoofdstad van Thailand. Bezienswaardigheden in deze gigantische haven- en handelsstad zijn het koninklijk paleis (Grand Palace) bedekt met veel bladgoud, ontelbare prachtige tempels, fantastische kleurrijke markten en vele kanalen. De Chatuchak weekendmarkt (alleen overdag) in Bangkok is de grootste markt van Aziƫ, hier vind je echt alles van souvenirs, toe kleding en eten. Maar ook rond Siam Square vind je gigantisch shoppingmalls zoals Central Department Store waar je een breed assortiment aan artikelen kunt aanschaffen. Vergeet ook niet de prachtige drijvende markt te bezoeken.