Hoi ik ben Rinus :-)

Hoi allemaal,

mijn naam is Rinus, 34 jaar en woonachtig in Eindhoven. Zit al een tijd op dit forum maar heb er tot nu toe weinig mee gedaan. Ben nu wel aan het ontdekken dat dit toch wel erg leuk en informatief is.

Ik reis sinds drie jaar buiten Europa en ben naar Thailand, Maleisië en Amerika/Hawaii geweest. Ik ben redelijk verliefd op Azië vanwege de andere culturen maar neig ook erg naar Zuid-Amerika. Mooie plannen genoeg voor de toekomst!

Ik ben van plan om rond 7 december 2014 naar Azië te vertrekken en heb de tijd tot eind januari 2015. Ik wil beginnen in Thailand en hierna door gaan naar Laos. Zat te twijfelen tussen Vietnam en Myanmar. Ik heb over beiden nog niet veel info maar hoop hier wat goede tips te krijgen zodat ik mijn besluit kan nemen.

Ben natuurlijk ook benieuwd naar leuke mensen die in dezelfde periode gaan en wellicht plannen hebben om met wat gezellige, spontane medereizigers op te trekken. Is dit zo, dan hoor ik graag van je.

Groetjes Rinus

Hoi Rinus,welkom op wereldwijzer!

Jeetje Thailand,alles wat ik er nu al over gelezen heb maak mij alleen nog maar nieuwsgieriger om daar eens naartoe te trekken! :slight_smile:
Las ook in je berichtje dat je op zoek bent naar een reisgenoot?
Heb je ondertussen al het Reisgenoten Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten)
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Rinus!
groet,georgessiam.