HOI, IK ben een vrouw en wil vlg jaar 2015! januari een paar maanden door azie backpakken

hai, het lijkt me leuk om met een groep mensen of met een reismaatje door azie een paar maanden te trekken (backpakken) ik zoek mensen tussen de 40 en 55 jaar die het gezellig vinden samen te reizen ik ben zelf single dus t zou leuk zijn als dr singles mee gaan t lijkt me ook leuk elkaar dit jaar te ontmoeten zodat we van te voren weten waar iedereen rekening mee moet houden en of t klikt nou ik hoor het graag als dr iemand intresse heeft leuk:dag:

Hoi Rita,welkom op wereldwijzer!
Mooie keuze Rita! Zuidoost Azie is een enorm populair gebied onder backpackers. Van over de hele wereld reizen jaarlijkse miljoenen backpackers naar dit Continent.
Indien je op zoek bent naar een reisgenoot (of meerdere reisgenoten) dan kan je altijd een berichtje posten op het Reisgenoten Forum
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 nog met de voorbereidingen,Rita!
groet,georgessiam.

Wat betekent vlg jaar?

ja sorry ik bedoel in t jaar 2015 wel gelijk in januari en in 2014 ff kennismaken of eerder gr