Hoi, Hoi

Hey levensgenieters!

Over 2 maanden ga ik 3 maanden reizen. Mijn avontuur begint in Nieuw-Zeeland :slight_smile: Het plan is om alleen te gaan starten, maar ik was toch benieuwd of er nog meer levensgenieters begin november naar Nieuw-Zeeland vertrekken? Groetjes, Flip

Hoi Filipa,welkom op wereldwijzer!
Ben je op zoek naar een reisgenoot voor een trip of vakantie in het Buitenland,dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het reisgenotenforum hier op wereldwijzer!
Zet in de titel van je oproep o.a. de bestemming (land of streek) en de periode (zomer, oktober, een jaar, etc.); bijv: Reisgenote gezocht voor 3 maanden Nieuw Zeeland ; of: Reisgenoten gezocht voor rondreis door Nieuw Zeeland eind 2012.
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Nu je kan ook altijd met je vragen terecht in het Nieuw Zeelandforum hier op wereldwijzer filipa !
Het Abel Tasman NP is heel mooi om te bezoeken, subtropisch en je kunt er kajakken op zee, paardrijden, hiken, zwemmen,zowel dagtochten als meerdaagse tochten zijn mogelijk.
De fjorden boven Picton zijn de moeite waard,Whale watching in Kaikoura.
Wat je ook zou moeten zien is Mount Cook, dat is een berg met een natuurgebied erom heen.
In dit gebied is o.a. Lord of the Rings opgenomen. Echt een prachtig natuurgebied.
Zo filipa,wens je nog veel succ6 toe met je voorbereidingen!
groet,georgessiam.:chin: