Hoge telefoonrekening

zijn er nog meer mensen die de hoge telefoonrekeningen zat zijn? pfff ik wordt er echt zo gek van… maar telkens doe ik het weer:S en telkens maar voornemen om niet weer te bellen… maar tsja daar hou ik me dan weer niet aan:S
en dan vind ik mezelf weer zoooo dom:(
misschien tips?

hey…

miss n idee om te msn’en ipv te bellen…
ik weet natuurlijk niet hoeveel je belt…
maar wij bellen om en om…dus 1 keer op mijn kosten en 1x op die van hem…

groetjes

filiz

en bel je met je gewone nummer naar turkije?
Ik bel via budgetbel is 10ct naar mobiel en maar 2 ct naar vast!wel met mn vaste telefoon dan he…met mobiel komen je gewone gesprekskosten er nog bij.
Scheelt echt een hoop.
Ik had eerst ook mega rekeningen,maar het valt nu reuze mee.En wij kunnen elkaar niet via msn spreken nu dus het is alleen maar via telefoon.

ja we msnen ook veel… maar we bellen ook veel… dan begrijpen we elkaar vaak beter… klinkt dom natuurlijk… maar nu hij weer aan het werk is dan kan ie ook minder vaak op msn komen… dus dan bellen we nog meer… en ik bel met mobiel en met huistelefoon (met de huistelefoon belde ik altijd via spaartelecom… dat is 13 ct oh dus budgetbel is 10 ct??maar ik heb nu dus echt een mega telefoonrekening… wordt er echt gek van… dus nou laat ik het bellen wel ff… en belt hij maar;) voor dat geld kon ik wel 2 x naar turkije:S zo stom maarja liefde maakt blind zeggen ze dan he:P
Bedankt voor jullie reacties:)

Als je mobiel naar mobiel belt koop dan bij een Belhuis (in elke stad wel te vinden0 een Turkije Tel of Sultan kaart, kost je 10e en je belt in naar een Nederlands nummer, dus dat gaat van je Prepaid of belminuten af en dan kun je ongv 1,5 uur bellen…

Skype en MSN zijn beter natuurlijk, kun je elkaar ook nog zien!

Hoi Draakie,

Ik heb hetzelfde probleem gehad als jij nu hebt. Heb ik een goed advies denk ik: kijk eens op de site www.Helloasia.nl. Je koopt een beltegoed in bij hun. Dit kan voor zowel mobiel als met de vaste huistelefoon. Je belt dan naar een vast nummer (dus geen duur 0900 nummer) in Amsterdam en die schakelt jou weer door voor een heel goedkoop beltarief naar Turkije. Moet maar eens rustig nalezen op hun site. De doorschakeling naar Turkije gaat dan van het ingekocht beltegoed af maar is helemaal niet duur. Zeker als je met mobiel naar mobiel belt. Zo bel ik dus altijd.

Succes ermee:zon02:

Merhaba Draakkie,

Ja dat ken ik die hoge telefoonrekeningen! Ik heb nu een sim kaart gekocht van Lyca Mobile (te koop bij Kijkshop en beltegoed te verkrijgen bij oa BP tankstations en Kruidvat
Het is 23 cent per minuut van mobiel naar mobiel. Misschien niet de goedkoopste, maar je krijgt altijd gratis beltegoed extra. Ik koop 20 euro en krijg dan 30 euro tegoed! Dus wel de moeite waard.

selam Graziella

We bellen regelmatig naar Tukse buren en vrienden altijd met skype.
Stukje software downloaden en een koptelefoon met een microfoon kopen en je belt de hele wereld voor maar een paar centen per minuut. Als je vriend ook over een pc kan beschikken en ook skype instaleerd is het zelf gratis!
Als je een beetje handig bent en je skype skype belt kan je “als de verbindings snelheid redelijk is” zelfs met een CAM (kameraatje) bellen kun je ook nog naar elkaar zwaaien. Werkt fantasties!

http://www.lebara-mobile.nl/ is ook niet zo duur, je smst voor 9 cent naar turkije en bellen naar vast is 14 cent pm, naar mobiel 26 ct per minuut.

Oohh en je krijgt best veel beltegoed gratis! :slight_smile:

skype is inderdaad ook een goede. Ik heb een halfjaar in Belgie, Gent gewoond en mijn ouders en vrienden hebben toen ook skype genomen en dat was super!!! Ging hartstikke goed, tuurlijk waren er ook avonden dat de verbinding niet goed was, maar dat waren maar een paar avonden. En dat is helemaal gratis, op elektriciteitskosten na :stuck_out_tongue:

ik bel via 0900-0216 en dat kost 0,13 ct p/minuut
en ik sms via www.hotsms.nl

0900-1230280.Budgetbel…ik bel van vast naar mobiel voor 10 ct pm.Als je van vast naar vast belt is het 4 ct!(was voorheen 2 ct).Ik gebruik m al maanden nu en ben er tevreden over…

Dit is trouwens de goedkoopste die er is van de 0900 nummers!

Ohh zie nu dat ik hier al wel ns vaker over gepost had hahah…

ik bel via telestunt… 13 cent naar mobiel en 3 cent naar vast…
wel via een vast toestel

Turkey (Landline)0.020 0.024 incl btw Turkey (Mobile)0.150 0.179 incl btw
en je krijgt als je opwaardeerd met 10 euro (12,50 euro incl btw )100 dagen gratis bellen naar vaste nummers in nld en sommige andere landen met max 300 minuten per 7 dagen.

dit zijn de tariefen van voipdiscount.

Ik bel altijd met Belpiraat (werkt beter dan Belbob) of Belbob van mobiel naar mobiel is ook wel duur als je alles optelt hoor.

Mijn kosten voor mobiel is EUR 0,22 cent daar komt een starttarief bij van EUR 0,06 cent.
Dan Belpiraat starttarief EUR 0,09 cent en EUR 0,13 cent per minuut. Bij elkaar zit je dan toch op EUR 0,40 cent per minuut !

Ik heb nu een belkaart gekocht van Supreme daarmee bel je met een vast nummer naar een lokaal nummer in Rotterdam, dus betaal gewoon lokaal tarief en voor EUR 5 krijg ik 76 belminuten om naar mobiel te bellen! Dus das dan wel supergoedkoop. Alleen soms werkt ie niet zo goed, dan hoor ik mijn vriend wel en hij mij weer niet. Dus das dan wel weer balen. Maar ik moet het dan ff hebben van die keren dat ie wel goed doet.

Shemy dat heb ik nu eindelijk ook maar gedaan want mijn tel. rek. rees echt de pan uit.

Ik heb eindelijk vorige week een simkaart van Ortel Mobile gekocht !! En ik merk nu al dat het echt megaveel scheelt !! En ik bel 2x per dag en merk nu al dat ik ongeveer 4 dagen kan bellen 2x per dag langer of 3x per dag korter voor een beltegoed van EUR 10!!
Dat scheelt dus echt enorm !!

Ik bel altijd via Hallobuitenland.nl het scheelt wel echt, maar nog steeds zijn mijn rekeningen te hoog, dus moet ook maar eens over Ortel gaan denken als ik zo jullie reacties lees! Al moet ik zeggen dat het ook al scheelt dat ie nu weer gewoon thuis is in het binnenland en dus vaker op MSN kan, heb je tenminste ook nog leuk een webcam.