Al eens op www.televergelijk.nl gekeken is ook niet duur.
Dank je, heb gelijk even gekeken, maar mobiel scheelt het allemaal niet zoveel alleen BelBob en budgetbel zijn 3 cent goedkoper, maar volgens mij heb ik daar eerder al reacties over gelezen die me niet zo aanstonden en hallobuitenland doet het altijd en geen rare dingen. Heb jij toevallig ervaring met belbudget en BelBob?
Ja man die telefoon kosten reizen de pan uit !!
Ik wil ook niet weten wat ik in die 3jaar heb weggebeld heb…
ik belde ook eerst op me abonnement van t-mobile ,maar de kosten waren op een gegeven moment 400 euro per maand !!! van dat geld kon ik ook andere leuke dingen doen of me tickets betalen hahahha maarja ,ik heb nu een lycakaart gekocht en dat scheelt een hoop want op is op , en met je abonnement heb je gewoon niet in de gaten hoelang je belt en dan gaat het mis !!
En als het seizoen is afgelopen is en hij weer thuis is , dan zitten we iedere dag op msn en dan lekker cam aan en de microfoon en dat scheelt mij ook al heel veel.
Want zomers heeft hij geen tijd om achter msn te zitten .
Ja, als je erover na gaat denken wat je allemaal met dat geld had kunnen doen, is echt veel! Maar goed, is ook altijd fijn om te spreken. Ik heb nu nog het geluk dat ik nog een telefoon heb van een vriendin van mij, dat is een abonnement maar het geld daarvan kan je opmaken als beltegoed zijnde, dus komen dan geen extra kosten bij als je naar het buitenland belt en daar stond nog redelijk wat beltegoed op, maar het is toch niet mijn eigen telefoon en wil niet steeds met haar telefoon bellen, maar moet zeggen dat het wel scheelt anders was mijn rekening denk ik ook wel 400 euro geweest, nu rond de 180 ofzo. Als dat beltegoed op is, ga ik denk ik ook maar een lycakaart halen of Ortel.
Wees blij dat je op het moment opdeze wijze kan bellen met je vriend .
want dat scheelt echt een hoop geld ,en als berhan hoorde van me rekening dan was doe ook woest hoor ,want hij had liever dat ik vor dat geld en ticket kocht naar hem toe …maarja
dat was ook echt wel in het begin allemaal ,want ik kan dat anders ook niet volhouden , heb in nederland ook nog genoeg onkosten , en als je weet dat je relatie goed zit dan word het bellen ook iets minder lang,want ik wilde toen de tijd ook me ruzie’s bijleggen aan de phone hahah, en ruzie’s hebben we niet meer , het is nu soms meer meningverschillen hahahah maar dat scheelt wel nu dus een hoop geld !!
En nu doe ik het dus met een lyca kaart ,en kan ik als ik wil anderhalf uur bellen als ik wil , en dan is het OP IS OP !!
Maar dan heb je het toch meer in eigen hand .
Ik ben nu ook nog blij dat ik zo kan bellen, maar moet denk ik nu al niet vertellen dat mijn rekening alsnog bijna 200 euro is, denk dat A. dan nog boos wordt, nou ja niet boos, maar vindt het ook zonde van mijn centjes. In het begin toen ie nog niet wist dat ik dus goedkoper kon bellen met dat andere nummer, wou ie liever ook niet dat ik zo vaak belde. Voelde zich toen al schuldig dat hij zelf geen geld had en dat ik dus moest bellen.
Heb hem ook een paar weken niet telefonisch gesproken (2 weken ofzo) omdat zijn mobiel weg was en toen hij nog in Alanya was, mijn rekening was gelijk een stuk leuker. Maar toch blij dat hij nu een nieuw nummer heeft.
Als jij anderhalf uur belt met die lyca kaart wat kost het je dan?
Ik herken jou situatie als geen ander , die van mij heeft vaak ook niet zoveelgeld en moet al de zomer maanden rond komen van een laagsalaris en dan moet die ook nog apart leggen wat geld voor om de wintermaanden door tekomen .
En tuurlijk wilde hij ook niet dat me telefoonkosten zo hoog waren ,maar ik ben wel degene die altijd naar hem belt ! en dat maakt me ook niet uit hahah oke dan met me lyca kaart dan he !
Ik bel dus met me lyca kaart van mobile naar mobile van 10 euro en dan zit er 15 euro beltegoed op , 5 euro krijg je extra van lyca … dan belik ff langer dan een uur naar hem .
Ik denk dat het zoiets is van 1 uur en 15 min bellen is !!
en ik weet dat lyca ook nog veel goedkoper is dan lebara met sms ,maar ik haal me kaart altijd bij een turk die een internetcafee heeft , en die verteld je wel wat goedkoop is met bellen naar turkije !!
Dus ongeveer 75 minuten bellen dan betaal je 10 euro en krijg je tegoed van 15 euro, dat is mooi. Kan ik iedere dag tien minuten bellen voor 10 euro in de week.
Het maakt mij ook niet uit dat ik altijd moet bellen, heb het er graag voor over, ben al blij als ie tegoed heeft en me twee sms’jes per dag stuurt! Vind het vaak ook beetje lullig voor hem dat hij zich rot voelt omdat ik weer moet bellen, maar dat is ook wel weer schattig!
Mocht ik een keer zo een lyca kaart willen aanschaven dan klop ik nog even bij je aan, misschien kan ik het dan ook bij die Turk halen die jij bedoeld! In Hoofddorp zit toch niets!
ja het veel beter tedoen met een lyca kaart te bellen ,en tuurlijk mocht je die nodig hebben dan hoor ik je wel !
Nou toen ik belde deed ik het gewoon met 10 euro beltegoed …nou na 1 keer merhaba zegge was het alweer op en nu bel ik steeds met vaste telefoon en ik heb nog geen last gehad van een tehoge rekening …
@Anita
Jij belt ook met Lyca, vind jij de verbinding de laatste tijd ook slechter dan voorheen?
Hellp … hoe moet je een turks nummer je laten bellen ?? met + 31 of iets anders … ik weet het niet meer … help me
ja +31 is voor nederland en dan de 0 weglaten
dus voor een 06 nummer moet je
+316 doen en dan geen 0
is het niet 031006 >??? ik weet het echt niet
Nee het is 0031612345678 of +31612345678
Voor mobiel is dat sorry
Dankkjeeee (K)
lyca kaart??
ik bel nog steeds met huistelefoon(spaartelecom) en ik bel hem ook nog veel met mn mobiel… mn rekeningen zijn ook zo om de 200 en dan komt de rekening van mn huistelefoon er nog overheen:s ja klote… maare waar kun je die lyca kaarten halen dan?? alleen bij turkse winkelss ofzo??
moet je via telestunt bellen met je huistelefoon
dan is het 3 cent per minuut
Hallo Marion ,
Ik heb de laatste tijd wel last van als ik met Lyca bel ,dat ze soms wegvallen , en dan moet ik weer opnieuw bellen !!
en me vriendin belt ook met Lyca en die heeft het zelfde probleem .
Heb jij dat ook Marion?