hoge nood in Kruger

Misschien een heel stomme vraag, maar ik lees dat je in Kruger je auto niet uit mag. Heb je onderweg toiletten of moet je knijpen tot je
op je overnachtingsplek bent? Reisverslagen schrijven over van alles maar hier lees ik niks over :question:

Toiletten zijn er op elke piekniekplek of in een Rest Camp dat op jouw pad ligt. Onderweg uitstappen kan je beter niet doen; er lopen tenslotte heel wat gevaarlijke beesten rond die jou eerder spotten dan jij hen. Profiteer dus van elke uitstap-kans die je krijgt! Je zal ondervinden dat dit allemaal best wel meevalt.

Groetjes, Toetske

Dank je Toetske. Ik wist niet dat er picknickplaatsen waren onderweg. Dat scheelt!

Inderdaad in the rest area’s zijn toiletten, iets om te eten (niet van hoge standaard), soms een zwembad.
Uitstappen in kruger met al die wilde dieren is verboden en zeer gevaarlijk. En mensen die het niet meer kunnen na vertellen!

Annemieke, volgens mijn info zijn die zwembaden (meestal) enkel toegankelijk voor personen die een overnachting in dat park geboekt hebben.

Toetske

ik een een mooi zwembad in een rest area gezien, maar geen idee waar precies in het zuiden van het park.

In een zwembad kan je prima plassen. Moet je wel net doen alsof je zwemt lol2

mar mar: Mocht je bang zijn de toiletten niet te halen, dan biedt dit ook nog uitkomst. Geen ervaring mee zelf, maar mijn vriendin zweert er bij :slight_smile:

1 like

Goeie tips allemaal! Ik neem in ieder geval John mee, lijkt me een heel goede reisgenoot die goed van pas kan komen :smile: