Dag beste reizigers,
ik zat wat te zoeken en vond een zeer goedkoop ticket via AirAsia van Bangkok naar Hanoi, deze komt op 42.07€.
probleem is dat het vliegtuig land zondag 8u40 smorgens, terwijl vliegtuig naar huis om 10u25 opstijgt (Aeroflot)
dwz 1u45 tijd om van het ene naar het andere vliegtuig te gaan,
is dit doenbaar volgen jullie of niet?
ik dank jullie
groetjes Hermes
Hallo Hermes,
1 3/4 uur is wel heel kort en misschien ook wat stressen dat er maar geen vertraging ontstaat en ander onheil.
Maar als je perse zo willen is het te doen wanneer je via Air Asia kan regelen dat ze je koffer doorzetten naar Nederland.
Zoniet, dan is het zo goed als onmogelijk en ondoenlijk.
Dan moet je uit het vliegtuig, door de douane, koffers ophalen, inchecken ( daar moet je zeker 50 minuten voor vertrek zijn ( uiterst is 40 of 45 minuten ), weer door de douane, security.
Lijkt me geen optie.
Dus wanneer Air Asia je koffers doorzet naar Aeroflot, kan in transit blijven en dan haal je het wel, mits er dus niets tegenzit en alles op tijd zit.
Maar ik zelf zou ik het niet doen want speelt volgens mij toch je hele vakantie door je hoofd.
gr.
Ton.
Ikzelf zou het ook niet doen: vind het ook kort. Als het nu van dezelfde maatschappij was geweest…
Ik ga even duimen dat er een vliegtuigje een paar uurtjes later voor ongeveer dezelfde prijs ook die kant op vliegt
Groetjes, Anne
Bedankt voor jullie reacties,
Ik denk zelf ook dat 1uur 3kwart onvoldoende marge is,
Ik kan de dag ervoor vliegtuig nemen naar Hanoi via airasia,
Voor maar een goeie 20e meer
Tot later groetjes