Hanoi overstappen binnenlandse vlucht

Goedemorgen,

Ik zou graag willen weten hoeveel tijd het kost om over te stappen voor een binnenlandse vlucht in Hanoi.

De planning is dat ik om 09.50 met Cathay Pacific aankom en daarna met een binnenlandse vlucht naar Danang vlieg.
Deze gaat om 12.05 (Jetstar) en 12.35 (Hahn Air) daarna pas weer om 15.15 uur.

Ik heb geen idee hoe groot Hanoi is en hoe lang het duurt voordat je je koffer hebt, vandaar even mijn vraag.

Groet
Wanda

Hallo Wanda,

Bedenk dat je 1 uur voor vertrek, uiterlijk, moet inchecken.
Tel daar een klein half uur bij om bij de die balie te komen ( incheckbalie binnenlandse vluchten ).
1 uur voor de douane en bagage en visum.

Dan wordt het krap en een eventuele vertraging heb ik achterwege gelaten.

Hahn Air is overigens een reisbureau.

Maar er gaat ook een vlucht om 13:40 met Vietnam Airlines en dat is een een prima middenweg en deze haal je dus wel.

gr.
Ton.

Ook hiervoor mijn dank!
IK heb inderdaad gezien dat er ook latere vluchten gaan met Vietnam Airlines, maar deze zijn ruim 3x zo duur!
En Hahn Air staat bij de luchtvaartmaatschappijen … zij hebben nog een vlucht om 15.15 uur en zijn Euro 100,- duurder dan Jetstar, maar nog steeds een stuk voordeliger dan Vietnam Airlines.

In ieder geval valt Jetstar af ivm de vliegtijden, dan maar toch een wat duurder ticket.
In de stress zitten om de aansluiting te halen is geen goed begin van een vakantie!

Dank en groet
Wanda