hoeveel personen in tuk tuk

Hallo

Misschien een rare vraag maar hoeveel personen passen er in een tuk tuk. Wij gaan met ons gezin( 4 volwassenen) en we vroegen ons af of we in 1 tuk tuk zouden passen?

Groetjes Ria

Normaal passen er tussen 3 tot 4 personen(normale lichaamsbouw) vanachter in de tuk tuk,indien er meerdere personen meegaan vb: op de schoot zitten,dan kan het wel zijn dat de tuk tuk driver extra geld vraagt voor de rit!

Ik dacht eigenlijk dat vraag als grap bedoelt was… Ik heb er ook weleens meer dan 6 personen in gezien, hilarisch :smiley:

Dit kan er allemaal in een tuktuk

Bedankt allemaal. Het was geen grap, ik wist het echt niet.

Wat je dan misschien ook niet weet, is dat veel tuktuks zullen proberen om je tussen de bestemmingen door even binnen te droppen bij een juwelier, zijde-winkel of kleermaker.
Maak duidelijk dat je daar niet in geinteresseerd bent en dat je rechtstreeks naar je bestemming wenst te gaan.

Als het je niets uitmaakt, ga er dan voor. De tuktuk-rijder zal een tegeod bon krijgen voor brandstof en jullie zullen een lesje in verkooptechniek krijgen.

We zijn met 4 volwassenen. Wellicht kunnen we ipv een tuk tuk beter een metertaxi nemen? Tuk tuk alleen een keer voor het “leuke”

taxi meter is eigenlijk altijd goedkoper meer comfortabel dan een tuk tuk, maar een keertje voor het “leuke” moet je zeker doen hoort toch bij een reis naar thailand, maar let dan wel op wat Joepattaya ook al aangeeft, ze gaan graag met je naar welke locatie dan ook alleen onderweg stoppen ze wel bij verschillende winkels (vooral juweliers) waar ze bij het binnen brengen van “klanten” een tegoedbon krijgen voor benzine, dus heb je veel tijd en vind je juweliers interesant dan kan je zonder meer instappen. Zo niet maak dit dan duidelijk voor het instappen

in mijn ogen weinig leuk en zeker niets goedkoop aan een tuktuk ritje in Bkk, mischien beter in een andere stad doen waar iets minder smog hangt. Metertaxi is idd veel goedkoper en comfortabeler.

we willen in juli naar Thailand. We willen waarschijnlijk naar Bangkok, Kanchanaburi en Chiang Mai. Wellicht nemen we dus ergens anders een keer een tuktuk. Ik heb nu wel begrepen dat voor ons vieren een metertaxi een betere optie is.

je hebt limosine tuktuks ook, voor zes tot acht personen :stuck_out_tongue:
op Koh Chang meerdere tegen gekomen

maar een metertaxi is sowiso goedkoper en die voeren u rechtstreeks naar de plaats waar je moet zijn

Hier in NL is ook een verlengde tuktuk :stuck_out_tongue: in Giethoorn gezien… :stuck_out_tongue: haha