Wij gaan deze zomer met 8 personen naar Thailand. Tijdens ons verblijf willen we graag een grote bus huren. Meestal zijn het van die 10 pers busjes maar we willen nu graag iets meer ruimte. Ik ben zelf bijna 2 meter en zit altijd tegen de voorkant aan te kijken. Ook eentje waar we alle 9 de bagage in mee kunnen nemen als we door willen reizen van BKK naar Kanchanaburi. Iemand enig idee waar ik een dergelijk bus kan huren. Eemtje waar een man of 14 ik zou kunnen bv.
Groet en bedankt
Henk
Wij hebben het via een reisburo aldaar geregeld, de prijs was incl chaufeur alleen de benzine moesten we betalen.
Probleem is dat ik dan altijd zo’n mini bus kan huren. In de eerste plaats kan ik er slecht in zitten, ik wordt altijd erg misselijk en verder zijn we nu met 8 man incl veelal bagage. Ik zoek een grote.
Groet
Henk
Je kunt ook 2 busjes huren, misschien wel een beetje prijzig maar dan kun je stoelen platgooien of je laat de stoelen bij de ingang verwijderen en ga je achterin zitten en heb je ruimte zat voor je benen.
Ze willen graag verhuren, over de prijs valt altijd te onderhandelen.
gr
frank
Kijk eens op thaifocus.com, daar hebben ze een 12 persoons Toyota Hiace busje. Prijzen tussen 1.350 en 2.100 baht per dag.
Groeten Bauke