kamers/suites voor 4 personen????

Hallo,
wie heeft er tips? We gaan met ons vieren naar Thailand, met onze 2 zoons… Zijn er veel hotels die op families berekend zijn? Is het gebruikelijk om bedden bij te plaatsen? Of wordt het 2 kamers boeken?
Thanks!

te zien dat jullie met zijn 4en gaan zal het wel 2 kamers worden.
mijn ervaring is dat bij 3 personen er 1 bed wordt bijgeplaatst op een 2 persoonskamer.

jeroen

Hallo,

Wat ik over het algemeen ervaren heb is dat er weinig hotel’s berekend zijn op 4 personen, er kan meestal tegen meerprijs een opklapbed bij geplaatst worden maar die liggen niet echt geweldig vind ik persoonlijk maar de kid’s vinden het prima, als het even mogelijk is en ook wel betaalbaar neem ik dan twee aaneengesloten kamer’s met tussendeur naar beide vertrekken waar dan mijn voorkeur naar uitgaat zeker als ik wat langer op die plaats ga verblijven.

veel hotels hebben familie kamers dit zijn ook 2 kamers voor 2 personen maar wel met een deur tussen de kamers dan hoef je niet over de gang naar elkaar toe maar dit zal meestal wel de zelfde prijs zijn als 2 kamers

groetjes dirk

Hallo,

Wij hebben veel in Thailand in 4 en 5 sterren hotels gezeten en die hebben inderdaad vaak kamers met een deur ertussen zodat je die open kan zetten om ze in de gaten te kunnen houden.
Verder zijn ze er soms wel in de vorm van suites of appartementen dan heb je toch meer een huisje is ook wel wat duurder. Ik weet toevallig dat het Koh Tao resort het heeft op Koh Tao.

gr van Moira

Heel erg bedankt voor de reacties en tips!!!

Mocht je ook Kanchanaburi aan doen, dan zou je eens kunnen kijken naar het Oriental Kwai Resort, www.orientalkwai.com (Nederlandse eigenaars).

In dit topic vind je meer informatie:

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=35752

Zij hebben iig een familiebungalow waar je met 4 personen in kan verblijven ! Resort is wel buiten Kanchanaburi gelegen, maar een absolute aanrader !