Hoelang hebben jullie een relatie en waar hebben jullie elkaar ontmoet?

ja ik ken het
de wintermaanden duren heel lang voor ze
doen ze ook geen ene reet haha
in iedergeval die van mij niet haha

die van mij ook niet. Hij zegt zich dan altijd te vervelen, dus voor hem maakt dat dan niet uit of hij dat in Turkije doet of in NL. Hij zegt in NL ben ik in ieder geval bij jou!

ja dan weer zo lief he als ze dat zeggen
zwijmel zwijmel hihi

en btw ben ff reuze blij dat ik deze site heb gevonden
tenminste mensen die me snappen
en waar ik lekker van me af kan schrijven
naar mensen die in het zelfde schuitje zitten als ik

Ja ik was ook blij toen ik deze site vond.
Jullie kunnen trouwens mijn verhaal van mei/juni lezen op www.kimbo.waarbenjij.nu

ik heb je verhaal gelezen
gaaf zo allemaal man
ik moet het ook hoognodig allemaal eens opschrijven
mooi gedaan hoor

Mijn vriend wil juist gaan werken in de wintermaanden die vindt het vervelen maar niks…Dus hoop dat hij wat kan vinden.

nou mijn lover kan als hij in de wintermaanden
thuis is ook werken
hij zegt maar meestal komt er niks van
want dan is hij zo bekaf van hele seizoen werken
dat hij eigelijk ook wel weer blij is dat ie ff vrij is

Ja ik heb de site via vriendinnen, die gaan altijd in het buitenland op stage en die houden ons zo op de hoogte.

aha gezellig

Nou mijn vriend kan ook wel gaan werken in de wintermaanden, maar ook daar liggen de baantjes niet voor het oprapen.
Daarbij werkt hij nu elke dag in een winkel van 08.30 uur tot 01.00 uur 's nachts, dus hij is blij al hij even kan bijkomen van 7 maanden hard werken!

ja precies zo denkt die van mij dus ook haha

Ja en ik geef ze geen ongelijk, lijkt me echt wel zwaar de hele dag werken, laat naar bed en weer vroeg op en dan nog bijna geen drol verdienen

nee precies
en meestal gaan ze ook nog stappen na het werk
die gasten slapen niet voor 2 of 3 uur
en dan de volgende dag weer fris en fruitig aan het werk
haha nou doe het ze niet na

Die van mij gaat niet elke avond stappen gelukkig, hij zegt dat hij geen behoefte heeft om te stappen.

nou hij gaat niet elke avond
maar meestal zaterdags wel
de rest van de week zitten ze meestal bij een vriend en
dan zit hij met mij ondertussen achter msn
en zaterdags weet ik gaat ie meestal weg

Moet ook kunnen, ik zeg het tegen mijn lover ook dat hij wel ook nog leuke dingen moet doen. Maar hij zegt altijd geen behoefte te hebben aan stappen, vind hij niet kunnen zonder mij hihi. Dus dat zit wel goed. Hij gaat wel eens bij vrienden zitten kletsen en als klanten hem mee vragen gaat hij ook wel, maar niet van harte. Ik ben in de tijd dat ik nu wat met hem heb ook maar 2 keer uit geweest, heb er ook niet echt zin in en zit ook veel liever thuis met vriendinnen te kletsen…

ik ben eigelijk ook niet echt meer uit geweest
zit met me kids, maar heb er ook geen behoefte meer aan
lekker thuis achter de pc of met vriendinnen vermaak ik me ook

Precies, zo is het. Daarbij zijn mijn vriendinnen allemaal pas op zichzelf gegaan en hebben ze nooit geld, hihi.

haha
ja en jij heb ongetwijfeld andere ideeen
of zijn je vriendinnen het wel eens met je keuze van lover?

Hai meiden, ben nieuw hier!
ben vorige week terug gekomen uit turkije, en heb daar een super leuke jongen ontmoet, sinds ik terug ben bellen en msnen we elke dag…maar ik mis hem zo…ik ga hem in oktober opzoeken in istanbul en hij wil in september hierheen komen…maar ik heb gehoord dat dat heel lastig is weet iemand daar iets van??..xx Milou