Hoe was jullie weerzien????

wat een mooie verhalen allemaal…!!

Lizzie Inderdaad die eerste paar seconden en dan elkaar weer vasthouden zoenen en glimlachen naar elkaar is echt goud waard ik denk daar ook het meeste aan als de tijd er weer aan komt dat we weer zo`n moment gaan mee maken :smiley: :smiley: :smiley:

Aaah wat een mooie verhalen zeg! Krijg daar echt kippenvel van.

Ik heb nog maar 1 weerzien met mn askim gehad en die was geweldig maar wel heel raar. mn zus en ik waren met een reisorganisatie en askim was nog aan het werk dus hij kon niet naar het vliegveld toe komen. Dus we hadden bij het hotel afgesproken. Wij bij het hotel maar inmiddels had askim al gebeld om te zeggen dat het wat later werd. Was mooi want kon ik rustig mn koffer uitpakken. Natuurlijk wel helemaal in de zenuwen… Ik had hem 8 maanden niet gezien!! Toen belde hij dat hij buiten het hotel stond dus mn zus en ik naar buiten. Geen askim… na lang gesms bleek dat hij achter bij het hotel stond (waar je de boulevard oploopt en het strand), en ik voor het hotel stond waar je het stadje in loopt. Pff dus ik met trillende beentjes naar achter gelopen. Zitten er een groepje jongens en ik zie 1 jongen op me afkomen. En het enige wat ik dacht: MIJN ASKIM, hij is zooveeeel knapper dan ik ooit had durven dromen! Hihi hij zag er écht heel mooii uit. We liepen snel op elkaar af en begonnen elkaar te knuffelen en te zoenen. Mn zus en die vrienden stonden er maar een beetje bij haha! Hij tilde me helemaal op(A). Het was echt geweldig en ik weet nog heel goed een van de eerste dingen die in m omgingen; Wat ruikt hij lekkeeeer! Hij heeft de hele vakantie zoo’n lekker luchtje op gehad hihi!!
Ik kan niet wachten tot ik hem weer zie.