Hoe was jouw vakantie? / deel 2

Dat was ikke!!!

Ben me weer eens aan het inlezen op dit forum! Ben een er een paar jaar tussen uit geweest, waarheen? ???
Maar ik dacht vanavond goed ik ga weer eens kijken, kon nog inloogen duzzzzzz
Ik gooi er meteen een vakantie herrinering in, de eerste keer turijke!

Van mijn zus gehoord dat de hammam erg lekker is, duzz ik ga, kids waren klein 5 & 7 dus manlief moest bij de meiden blijven! Heerlijk was het, ik zat lekker bij het zwembad, met een paar nederlandse meiden te beppen en ja die wilde ook wel een keer. Nou dan gaan we van de week toch nog een keer. We verzamelde wat meiden bij elkaar, alleen meiden, want ik ben niet preuts maar wil alleen vrouwen in de hammam. Ook vroegen we leidse Annie mee. Leidse Annie was een schat van een mens, wat simpel maar we konden erg (om) met haar lachen. Alleen al het verhaal dat ze naar Pamukale was geweest, 2 dagen in de scheit hete bus, en dan kom je daar eindelijk aan, wat denk ie, is het helemaal geen IJS, is het gewoon zout!! In dat prachtige plat leidse dialect van d’r ( doet het nog steeds goed op verjaardagen)
Goed Annie mee naar de hammam, eerst omkleden An, Annie: Moet ik bloot?
Ik: Ja Annie, als je dat wil kun je bloot!
Annie: Ja da’s lekkerrrr, me eige kindere zijn erbij!
Ik: Ja ? Duzz?
Annie: Meid me eigenste kerel heb me nog nooit nakend gezien!!!

We hielden het echt neit droog, die keer in de hammam!!

Later werd ze gescrubd, en die meiden de geven je dan een tikkie met de bolle hand op je buik, en dan klinkt het lekker door!!
Schreewt ze het uit : Die griet slaat me waterblaas eruit!
Nou de mijne stond onder hoogspanning!!!
Het was niet de meest relaxte keer dat ik naar de hammam ging, maar wel de meest hilarische!!!:lol::lol: