Hoe veilig is Kenia op dit moment?

Bedankt!!!
Laat nu iedereen maar boeken; ze kunnen het daar hard gebruiken.

Gr. Winnifred

Yo het negatief reisadvies is allang weer ingetrokken mensen.
Jammer dat het altijd zo groot in het nieuws komt als het slecht gaat maar nooit als het weer beter gaat …opvallend he.
Ik ga in ieder geval op 4 juni lekker naar Kenya toe, laat jullie wel weten hoe het is geweest.
Groeten

Kenia is te mooi om niet heen te gaan. Er zijn altijd problemen in Afrika, maar Kenia is samen met Tanzania en Zuid-Afrika toch een van de veiligste plekken in Afrika.

Ik begrijp die angst nooit zo voor bepaalde vakantie plekken. Ik ben talloze keren naar Kenia geweest (namelijk fam wonen) en nooit problemen gezien of gehad. Tenzij er oorlog ergens is raad ik je t idd niet aan, maar angst voor een vakantie in Kenia is voor mij net zoiets als angst hebben om in je eentje 's avonds laat op straat te lopen. Nee hoor mensen, gewoon naar Kenia gaan en heerlijk genieten van 1 van werelds mooiste plekjes!

Het is heel jammer dat Kenia op dit moment het slechtst bezochte land is door Europeanen. Het aantal geboekte reizen is minimaal. Wat kunnen we hieraan doen??? Het enige positieve is dat het land puur blijft en niet bedolven onder massa toerisme zoals helaas delen van Turkije, maar anderzijds…zonder onze toeristen kunnen ze niets opbouwen en ze hebben het juist hard nodig.
Ik kan maar een ding zeggen…ga naar Kenia en geniet van al het moois dat dit bijzondere land te bieden heeft.