Hoe veilig is Colombia echt? De 10 grootste risico's!

De meestgestelde vraag op mijn blog: hoe veilig is Colombia? Een tijdje geleden heb ik daarom de 10 grootste risico’s op een rijtje gezet. Lees het artikel hier: Hoe veilig is Colombia echt? De 10 grootste risico’s! Tevens vind je op mijn blog meer informatie over veiligheid. Wie durft?

Leuk geschreven !

En ik ben het volmondig eens met jou. Mooi en afwisselend land, met bijzonder aardige mensen …

Dankjewel! Absoluut hele lieve mensen, dat maakt het naast reizen ook extra leuk om er te wonen :smiley:

2 weken geleden de chocolademelk met kaas gegeten gedronken ,in het oudste restaurant van Bogotá…
En dit ontbijt ik dus niet meer …
Je krijgt bij je chocolade melk(warm) een aardig groot stuk kaas (vrij smaakloos) en dit moet je uit elkaar trekken en in de choco doen… mijn vrienden (Colombianen) waren er dol op…
Voor de rest wel heerlijk ontbeten daar (huevo completo)

Hahaha dit vind ook ik superlekker! Wat mij betreft elke dag chocolademelk met kaas :stuck_out_tongue: In La Puerta Falsa is ie ook echt lekker. IK heb er zelfs een recept voor op mijn site staan :stuck_out_tongue: Maar ik snap je wel hoor, veel buitenlanders vinden het niet lekker. Al geldt dat niet voor mijn ouders, die smullen er ook van :smiley:

Grappig inderdaad, chocolademelk met kaas :slight_smile:
Mocht je nog een onontdekte plek zoeken in Colombia, kan ik zeker de Tatacoa woestijn aanraden: Diary of Di - Een bezoek aan de Tatacoa woestijn in Colombia