Ervaringen Colombia

Op dit moment ben ik al een paar maanden in Bolivia, en binnenkort ga ik voor drie maanden reizen om te eindigen in Buenos Aires. Nu heb ik hier ter plekke veel erg enthousiaste verhalen gehoord over Colombia, dus denk ik erover om een retour La Paz - Bogotá te kopen en twee maanden in Colombia en Ecuador te gaan reizen. Volgens mij is er weinig sprake meer van buitensporig gevaar daar ter plekke, anders dan in andere Zuid-Amerikaanse landen, maar toch even voor de zekerheid: wat zijn jullie reiservaringen met Colombia?

Hoi,

Ik heb in 2008 een maand door Colombia gereisd en ik vond het geweldig. Geen rare, onveilige situaties meegemaakt, supervriendelijke mensen en nog niet overspoeld door toeristen!
Ik kan het je echt aanraden! Groetjes!

Dank je wel! Heb inmiddels mijn ticket binnen, dus het gaat er zeker van komen. Over een maand ga ik die kant op, ik heb er zin in.

Valt heel erg mee hoor. Het is niet gevaarlijker dan gemiddeld in Zuid Amerika. In Quito heb je meer kans om beroofd te worden dan in Bogota, en volgens mij is Caracas op dit moment officieel de gevaarlijkste stad in Zuid Amerika…