Colombiaans geld over!

Beste lezers,

omdat er tot mijn grote spijt geen Colombia-forum bestaat,
plaats ik mijn oproepje maar even hier.
Ik ben net een maandje terug uit Colombia, en ik heb (o.a. door een vreemde regeling met belasting op vliegtickets van Avianca) nog aardig wat geld over, een bedrag van zo’n €100.
Heeft er iemand van jullie Colombia-plannen en is er iemand geïnteresseerd om dit over te nemen?
Helaas zit terug naar Colombia er voor mij voorlopig even niet in.

Ik hoor het graag!

PS: ook voor vragen over Colombia…mail me gerust…ik ben het hele land van zuid naar noord doorgereisd, en twas mijn Zuid-Amerika highlight!

uhm had het eerder geplaatst…
donderdagnacht vertrek ik :slight_smile:

Sorry!
Heel veel plezier!
>>>

Helaas, mijn volgende reis gaat weer naar Ecuador.

Ben wel nieuwsgierig naar een korte samenvatting van je reis door Colombia. Heb je een soort van blog bijgehouden?

Heb je meerdere Zuid-Amerikaanse landen doorgereisd? Zo ja, hoe vergelijk je de veiligheid van reizen in Colombia met die in de andere Zuid-Amerikaanse landen? Je hoort altijd verhalen over dat het zo onveilig is in Colombia, maar ik ben wel eens benieuwd of dat ook daadwerkelijk zo is… :wereld:

Eh, ik had een blog ja, maar ergens in Ecuador ben ik gestopt met schrijven…hihi…sorry…
Ik ben zo ongeveer heel Zuid-Amerika doorgereisd, van Argentinie en Chili nr Bolivia, Peru, Ecuador en uiteindelijjk Colombia, en ik moet zeggen dat ik me in Colombia niet onveiliger heb gevoeld dan in Ecuador, Peru of Bolivia.
Yep, ik ben wel beroofd in Colombia, in Cali (Midden Colombia) in een park, op klaarlichte dag, door 2 jongens met een mes, maar dat is naar mijn mening niet iets specifieks voor Colombia. Ik had gewoon niet in dat stuk park moeten gaan lopen waar op dat moment weinig mensen waren. Ik heb van veel mensen gehoord dat iets soortgelijks ze in Quito is overkomen. Daarom lette ik in Quito heel goed op wáár ik liep als ik in mijn eentje was, en dat deed ik tijdens die beroving in Cali dus even niet.
Kortom: naar mijn mening is Colombia niet onveiliger dan andere Zuid-Amerikaanse landen, maarja, je moet gewoon wel je gezonde verstand blijven gebruiken.

Hola!
Nog steeds ‘‘last’’ van colombiaans geld? Ik vertrek volgende maand dus mocht je er nog vanaf willen?
Groetjes!

Oh, zie nu je ps. Nog goede tips dan? Ik ga samen met een vriendinnetje 3 weken rondreizen en we hebben nog niks geboekt.

Hoi hoi, wij zijn nu in Peru en binnenkort gaan we ook 2 maanden door Colombia reizen en willen ook wat minder bekende of toeristische dingen bezoeken, heb je misschien nog tips? Groeten Antoinet