Hoe van Malang naar Bali reizen?

Hoi,

weet iemand hoe ik het beste van Malang naar Bali kan reizen ? heb het forum redelijk goed doorgespit, maar kom er niet echt uit. We zitten te denken om via Kalibaru te gaan, hier overnachten en dan verder met de boot naar Bali. We zitten op Bali trouwens in Sanur.
Of is het handiger om van Malang naar Surabaya te gaan en daar het vliegtuig te pakken naar DPS?

Wie heeft er tips voor mij ? We zitten in augustus op Java en Bali.

Alvast bedankt.

Groet,
Marieke

Wil je de Bromo zien? Wil je de Bromo zien bij zonsopkomst?

Ikzelf heb de Bromo gezien vanuit mijn hotel in Malang. Heel vroeg op, stukje rijden, zonsopkomst kijken en toen weer terug. Als je voor die optie gaat (of de Bromo niet wilt zien) dan is vliegen uit Surabaya een optie.

Over land reizen en de ferry nemen kan echter ook. Je kan dan nog een stop inlassen bij Iljen. Zelf nog altijd niet gedaan, maar staat op mijn lijstje!

Als ik me niet vergis is het ook mogelijk om met het vliegtuig van af Malang naar Denpasar te vliegen. Het is een militair vliegveld.

volgens mij was Sriwijaya de gene die deze vluchten gingen exploreren. Ik heb het niet na gekeken of het daadwerkelijk zo is suc6

Bob />>>planplanbali.com

Inderdaad het is niet zo. Garuda en Sriwijaya vliegen de route Jakarta-Malang vv.