Hoe vaak vlieg jij per jaar, hou je het op een keer vliegen naar jouw zon, zee vakantie of vlieg je er vaker tussenuit.
ongeveer 3x perjaar naar Thailand en ga dan door naar Cambodja ga altijd wel met een maatschapij uit azie klm staat mij niet zo aan
3 tot 4 keer
Waarvan 2 lange intercontinentale vluchten en 2 korte interisland vluchten of bv in Europa
Dit jaar geweest in Istanbul en binnenkort naar Thailand
Eén maal per jaar naar een zonnige bestemming, dit is dan ook de enige vakantie die ik doe tijdens het jaar. Ik vind het leuker als je één maal per jaar op reis gaat en echt kan genieten, dan dat je een paar keer per jaar op reis gaat en het na de tweede keer al beu bent.
Hoe kan je reizen nu beu zijn ???
Een paar ker per jaar naar Djerba voor vakantie en een beetje werk en een paar keer naar o.a. Egypte en andere landen in het Midden Oosten voor zakelijke doeleinden en familie bezoek.
1 keer per jaar naar een zonnige bestemming en soms meerdere keren. Hangt van het jaar en vakantie af.
In 2007 3 keer: naar Parijs, naar Kazachstan en naar Groot-Brittannie. Volgend jaar sowieso naar Letland. Verschilt per jaar eigenlijk
1 keer per jaar naar een zonnige bestemming :wereld: :vak02: :zon02:
1 of 2x per jaar naar turkije
vorig jaar:
11 reisjes
dit jaar:
(nog maar) 2x, maar er zullen er allicht nog 3 a 6 bijkomen voor het einde van het jaar!!
volgend jaar:
minimaal 1x maar ik denk ook weer een flink aantal keer meer!
Hmm ligt een beetje aan de grote reis per jaar, want buiten dat is het nog een stedentrip. Tijdens m’n Madagascar-trip had ik 9 tickets nodig en voor Panama waren het ook zo’n 8 tickets in totaal…:drugged:
Dit jaar: 2x Letland (Riga), 1x Frankrijk (Parijs), 1x Spanje (Barcelona), 1x Italie (Venetie), 1x Venezuela (Isla-margarita).
En er komen nog: 1x Roemenie (Bucarest), en 1x Engeland (Londen).
Zit piepo toch weer mooi op 8 reisjes dit jaar, ja een vrijgezel moet toch wat he ![]()
De meeste tripjes 5 van 8 zijn met Ryanair, waar ik gemiddeld 50 euro p. retour betaal, incl alle belasting en toeslagen !!!
Tsja, wat is vliegen? Wanneer je van Puerto Vallarta naar Amsterdam reist met twee tussenlandingen, heb je dan drie keer keer gevlogen?
Ik vlieg maximaal drie keer per jaar.
6 a 7 keer per jaar, meestal van Spanje naar Duitsland Belgie of Nederland Peru staat nu voor het eerst op de planning maar ik weet nog niet hoe ik er heen zal gaan ik denk dat ik al werkend op een boot die kant op ga…
Wij gaan de laatste jaren 2 keer per jaar voor een maand naar Thailand (EVA air of China Airlines, beide gewoon goed), daar hebben we vaak 2 of 3 bestemmingen die we met meestal met One-two-go vliegen. Na de crasch van One-two-go op Phuket toch maar voor Bangkok Air gekozen. Nu staan we in twijfel of we in november een vlucht met Air Asia gaan boeken, staan wel goed aangeschreven en de helft goedkoper dan Bangkok Airways.
AirAsia is niks mis mee, heb er alleen maar goede ervaringen mee… Heb in Thailand nog nooit met OneTwo-Go gevlogen en ben dit ook niet van plan…weet het niet zo met die maatschappij…
Misschien mag ik deze vraag hier niet stellen, maar aangezien jullie veel vliegen:
Ooit last van overbagage (teveel bagage in de koffers)? Zo ja, boetes voor gekregen?