Ik vroeg me wel eens af hoevaak jullie naar jullie vriend toegaan per jaar!
Het is namelijk niet makkelijk om telkens weer zoveel geld bijeen te krijgen om een vliegticket e.d. te betalen…
Hoe vaak proberen jullie je vriend te zien per jaar? Of verschilt dit sterk per jaar?
Ik zal maar even beginnen met mezelf aangezien ik nog niet werk (behalve in de zomer en vanaf nu ook weekendwerk) en nog naar school ga, ben ik allereerst gebonden aan de ‘schoolvakanties’, ik kan niet zomaar even een week uitkiezen dat ik wil gaan, en het wil lukken dat de vliegtickets net het duurst zijn in die vakanties!
Maar ik probeer toch men vriend elke schoolvakantie te zien, dus we zien elkaar zo’n 4 à 5 keer per jaar ; februari, april, juli, september en dan komt askim 1 keer naar België, zo was het afgelopen jaar en we gaan dit ook weer proberen voor dit jaar :D!
Ik ben afgelopen jaar 5 x naar Turkije geweest…en zoals de meeste wel weten niet alleen voor ex askim…Maar ik ben wel van plan om het erin te houden…Bevalt mij wel…:vak02:
Ik kan door mijn werk gelijk wanneer gaan, maar het nadeel is dat ik, elke dag dat ik niet werk, ook niet betaald word, ik heb dus geen enkele dag betaald verlof
Daardoor is het eerder een moeilijke evenwichtsoefening om zoveel mogelijk te gaan, maar anderzijds te zorgen dat ik het wel kan betalen en ik moet toch een beetje rekening houden met de anderen op mijn kantoor dat ik ze niet achterlaat met hopen werk.
Ik ken K nog maar sinds juli dus kan er moeilijk al een staat op maken: ontmoet in juli, teruggegaan in september voor 7 dagen, november 4,5 dagen, januari 2,5 en februari 2,5. Dus tot nu toe 5 keer, hoop in de toekomst nog zo vaak mogelijk te kunnen gaan, maar anderzijds moet die situatie voor mij niet te lang blijven duren want ik merk dat ik het er toch erg moeilijk mee heb.
Ik vind die 'weekend’formule wel nuttig om lange periodes te doorbreken, maar enkel als je een goekoop vliegticket op de kop kan tikken natuurlijk
ik heb hem in augustus ontmoet.
ik ben in december weer teruggegaan.
nu ga ik in april weer terug. ik wil in juli weer gaan en in oktober ook en hem in december hier heen halen ik wil zo vaak mogelijk gaan altijd wanneer ik kan ivm school… maar ik denk ook zo 4 á 5x per jaar!
Ook ik probeer natuurlijk zo vaak mogenlijk te gaan, vorig jaar 5 keer en askim 1 maand naar hier. Echter dit jaar mag ik geen overuren maken en dus zal het bij maximaal 3 keer blijven en dus ga ik proberen om askim voor langere tijd naar hier te halen, want het is gewoon lastig.
Als ik ga is het meestal wel 10 dagen of langer aangezien we echt 2 hele dagen aan het reizen zijn, dus als je dan 7 gaat heb je er maar 5 samen en dat vind ik net te weinig!
Hi
Ik heb mijn vriend in mei 2008 leren kennen ben dan in september terug gegaan voor 2weken dan ben ik januarie 2009teurg gegaan voor een maandje.dan ben ik in april 2009 tot december2009naar daar gegaan ben ik okterber wel een weekje thuis geweest:) dan terug vertrokken in april 2010 tot augustus en dan terug in november voor een maandje.En nu ben ik al even terug in Belgie tot eind mei.Dus meestal ben ik in Turkije en ben ik dus eigenlijk meer op vakantie in Belgie.
Op het moment loopt het bij ons allemaal even anders maar toen ik hem leerde kennen was het juni toen in aug voor vier dagen in een opwelling, daarna oktober 3 weken en december tot januari is hij toen in Ned voor het eerst geweest. Wij probeerde altijd elkaar wel te zien iedere 3 maanden zo ongeveer. Nu ben ik in turkije en komt me askim maart/april thuis van zijn cursus, en blijven we hier samen zo ie zo tot januari 2012
Nadat mijn partner heimwee kreeg en na 30 jaar is teruggekeerd naar zijn geboorteland, bezoek ik hem 4/5 keer per jaar voor 12/14 dagen. En natuurlijk elke dag webcammen. Werkt prima. Sport om telkens weer een goedkoop ticket te bemachtigen. >>>Over een paar jaartjes ga ik ook die richting op.:vak01:
hi iedereen!
sorry dat het zo lang duurde voor het antwoord te geven maar hier is het:)
ik werk in de winter meestal in belgie en probeer zoveel mogelijk geld te sparen en niet veel op te doen hier in belgie gewoon simpel altijd maar werken werken werken ik heb in de zomer van 2009 in een juwelierszaak gewerkt in alanya en in de zomer van 2010 is mijn vriend begonnen met zijn eigen zaak:) en zo kom ik dus rond met geld enz.
Een huisje heb ik niet dus dat is geen probleem lekker bij de mams:) en ja werken doe ik in belgie via een uitzendkantoor heel makkelijk dus:)
groetjes
hi mutlu!
Ja het is idd niet zo moeilijk hoor:)nouja behalve nu omdat ik al van december terug ben en maar eind mei terug naar daar vertrek is het wel wat lastiger normaal blijf ik maar een 3maand max in Belgie en dan vertrek ik terug naar Turkije:) maarja het is nu eenmaal zo deze keer:) hopelijk moet ik deze winter niet echt meer terug komen naar Belgie vind het altijd rot als ik terug naar Belgie ga!
groetjes!
sabrientje ja kan me voorstellen dat het wel heftig is elke keer terug, maar goed als je daar bent zul je ook wel weer mensen van belgie missen! Neem ik tenminste aan, zo heb je nog een soort heimwee naar alles en iedereen, niet echt ideaal, hoop dat je wens uit gaat komen meid!!!
Hi Mutlu!!
Dankjewel voor het geluk wensen ik hoop ook dat alles goed komt deze zomer,maar normaal
gezien is deze zomer alles afbetaalt ook enz dus komt hopelijk wel allemaal goed!
Nou echt heimwee naar Belgie heb ik eigenlijk nooit alleen mis ik soms mijn ouders en mijn broer wel eens maar, de meeste vriendinnen heb ik daar dusjah is het voor mij leuker in Turkije dan in Belgie!
Groetjes!