Diverse reisbureaus aangeschreven, maar helaas de meeste kunnen mij (nog) niet helpen. Of ze kunnen pas over een paar maanden antwoord geven ivm groot aanbod aan aanvragen die ze binnen hebben gekregen of datgene wat ik wil kunnen ze niet aanbieden. Duss nu probeer ik het maar hier.
In oktober wil ik naar Argentinië. Mijn idee is direct van BA af te reizen naar Pila (ca 165 km van BA vandaan) en daar 2 weken op een enstancia te verblijven. Vanaf Pila wil ik dan naar Peninsula Valdes om daar walvissen te bekijken. Vanaf Peninsula Valdes wil ik naar Trelew om daar een binnenlandse vlucht te pakken naar Calefate en na paar dagen een vlucht naar BA. In BA wil ik een paar dagen verblijven en dan terug naar Amsterdam.
Nu is mijn vraag kan ik vanaf Pila een bus nemen naar Peninsula Valdes? Mijn voorkeur is eigenlijk om een auto te huren en deze achter te laten op Trelew of Calefate (weet niet hoe ver het rijden is van Pila, Peninsula Valdes en dan Calefate). Weet iemand of datgene wat ik mijn hoofd heb uit te voeren is, of dat ik mijn planning dan toch maar om moet gooien?