Hoe reizen van Nam Tok naar Erawanwaterval

Ik zou graag lezen of het mogelijk is om vanuit Kanchanaburi de trein te nemen naar Nam Tok (dodenspoorlijn) En vanuit daar naar de ERawanwaterval te gaan.
Wat ik erover leest moet dit erg mooi zijn.

Ik hoop dat iemand mij iets meer kan vertellen.
Gr. Marije.

Nou je hebt 3 treinen per dag van Kanchanaburi richting Nam tok !
eerste trein bolt aan de rivierbrug om 6:18am aankomst Nam Tok 8:40am (laten we zeggen dat je er ongeveer 2 1/2 uur overdoet om dit traject af te leggen Marije !
De volgende treinen naar Nam Tok zijn om, 11:08am en om 16;42pm(aankomst voorzien om :12:50pm en 18:40pm.
Nou weet niet ofdat er bussen van Nam Tok richting Erawanfalls gaan Marije?
Misschien kan je beter via Kanchanaburi een bus nemen naar het Erawanpark,(meer mogelijkheden denk ik)
Busnummer 8170, vertrekt om 8.00 u, 1.20 u tot 1.40 u onderweg (afhankelijk van de chauffeur), bus rijdt tot aan het visitors center, keert terug om 12.00 u, 14.00 u of 16.00 u

Dag Marije,
Wij hebben (vorige week) vanuit Kanchanaburi een tour geboekt
die de Erawan watervallen aan doet. Daar krijg je ruim de tijd om te wandelen en zwemmen. Ook onderdeel van die tocht is een deel van het traject Nam Tok - Kanchanaburi met ook ruim tijd om te kijken bij mooiste deel van dit traject.
Allemaal zeer de moeite waard. Anders zelf regelen met taxi vanuit Nam Tok naar watervallen maar tour echt aanrader.
Groetjes, Isabel

Nou het is toch wel een dik uur rijden met de taxi van Nam Tok richting Erawan!
Zelf zou ik het via Kanchanaburi proberen,meer mogelijkheden.
Weet niet ofdat de busstation in Nam Tok ver verwijderd is van het treinstation?
Ook denk ik dat er niet veel bussen rijden naar Erawan park.