Ik vind het aan de ene kant ook wel schattig dat beschermende en jaloerse :). Al moet het natuurlijk niet uit de hand lopen de jaloezie dan is het niet zo schattig meer haha…
Ah wat leuk! Werkt je vriend nogsteeds in het toerisme nu? En werk je zelf ook in Side of dat niet?
Aan de turkse mentaliteit moet ik zelf ook wennen ja haha. Weet niet of alleen mijn vriend zo is, maar alles is ‘no problem’ . zelfs als het wel een problem is!
Oh dat is wel een voordeel denk ik dat je een turks gezicht heb, ik ben ook heel blij dat ik niet blond ben haha. anders werd ik helemaal aangestaard denk ik.
Ik weet nog niet of ik langsga bij mijn vriend, want hij gaat wel in een erg duur hotel werken…
Oohh god nee Milou ik moet er niet aan denken dat me askim me zou behandelen als een kleuter haha! Jammer dat ze vrienden t wel doen gelukkig niet allemaal! Die komen gewoon naar me toe voor een praatje en niet een overhoor over waar ik heen ga haha!
Richi nee klopt het jaloerse moet niet TE worden! Gelukkig heeft mijn askim het hele erge afgeleerd haha! en nu we samen zijn is de onzekerheid weg waardoor n hoop van de jaloezie ook weg is
Jaa me vriend werkt nog in de toerisme volgende maand begint het seizoen weer nu is die electricien (schrijf t fout haha!) Ik mag hopelijk in het zelfde hotel gaan werken als me askim!! hij heeft t gister gevraagt en goedkeuring gekregen begin van t seizoen ga ik er heen om te praten
Oohhhh en dat “no problem” herken ik ook haha!! Alles komt goed etcc!! Tenzij zij met n probleem zitten
Jaa het is zeker een voordeel dat ik er turks uit zie ofzo! Al ze vrienden en kennisen schrokken toen ze me zagen omdat ze een echte hollandse verwachtte! Haha! Maar ze geloven me niet helemaal als ik zeg 100% Nederlands te zijn!
Wat wel grappig is als ik nu rond loop hier dan zie je de winkeliers enzo naar de toeristen roepen en dan loop ik langs en ze zeggen niks!! heerlijk die rust
Oohh das wel bale dat t hotel duur is! Goed doorsparen hihi! Of vlakbij in een hotel ofzo kan ook leuk zijn
We zijn nu sinds july/augustus samen het scheelt echt heel veel als je samen woont! En t is heel fijn
Euhmm ik denk receptie of kinderanimatie!
Haha inderdaad niks is een probleem maar das ook een beetje de instelling die ze hebben merk ik! Alles komt altijd wel goed
Haha jaa ze dachten n echte Hollandse met blond haar blauwe ogen lang etc! Nouu ik ben klein donker haar en groene ogen haha
Me vriend werkt nu in de bouw! Hoofd electriciën! En hij doet ook andere reparaties in dat hotel! Haha! Wel handig hoor om zo’n handige vent te hebben!
Ohh ben benieuwd wat je gaat doen van de zomer! Ga je er van te voren nog heen? Of nog geen plannen?
Oh nog niet zo heel lang samen! superleuk allemaal… Vanaf wanneer woon je dan in Side?
Leuk kinderanimatie! Welk hotel zou je dan gaan werken? misschien werk je wel in hetzelfde hotel als mijn vriend, kleine kans maar zeg nooit nooit haha.
Haha dat is inderdaad niet echt een Nederlands uiterlijk nee haha
Ik probeer er in mei nog een weekje heen te gaan… hopelijk lukt dat en dan na de zomer weer denk ik…
en ja dat alles ‘no problem’ bezorgt me soms wel de zenuwen haha. Maar probeer die instelling wel over te nemen, scheelt een hoopmstrss die vaak niet eens nodig is!
Milou mijn ex moest altijd 7 uur reizen om me op te halen en 7 uur om weg te brengen dit deed hij altijd, hij heeft zelfs een keer 8 uur moeten wachten omdat mijn vliegtuig vertraging had. Als het goed is heeft iemand dat voor je over, je kunt het zelf onzin vinden, maar je wilt toch zolang mogelijk nog bij elkaar zijn en niks is intenser dan afscheid nemen bij het vliegveld.
Richi fijn dat hij toch sorry heeft gezegd, misschien is het inderdaad om school???
Ik zal misschien een vreemde zijn maar ik heb een hekel aan afscheid nemen op het vliegveld. Doe het liever ergens anders (liever helemaal niet natuurlijk) mijn askim zou het zeker ook voor me over hebben maar alles naast elkaar leggen vind ik het onzin. Hij moet dan het dubbele betalen, waar ik dan liever nog een keer samen van ga eten. En dan ook nog eens vrij nemen ofzo. Die vrije dag vind ik dan ook leuker als we er nog samen heel de dag van kunnen genieten.
De Turkse we zien wel hoe het loopt en komt mentaliteit is wennen. Moest ik toen ik er vorig jaar net woonde ook wel aan wennen. Alles komt goed en is het vandaag niet dan wel morgen of volgende week. Mijn zusje (woont bij haar askim) had zo ook een mooie vorige week. Ze hadden een afspraak in een hotel om over werk te praten. Die werd afgebeld met als reden dat het regende. Mijn zusje heeft tegen die man gezegd ja als we dat in NL zouden doen zouden we het halve jaar thuis zitten. Maar die man vond dat er geen haast bij was het seizoen begint toch pas eind maart of begin april, tijd zat.
Ik heb ruim een jaar in Turkije gewoond. Een jaar gewerkt als au pair en 2 maanden bij mijn askim gewoond nu ben ik weer in Nederland.
Mijn zusje en ik zijn heeeeel anders en staan eigenlijk ook wel anders in de relatie en gaan bijvoorbeeld heel anders met het missen om dus we praten er eigenlijk weinig over.