hoe lang visum >> ?

hey,

Weet iemand me te vertellen hoe lang ik maximaal in de VS kan verblijven met een vakantievisum (of een waarvoor je geen werk of andere verplichtingen voor nodig hebt)

( P.S. 2e vraag:
ik wil graag een aantal maanden in de VS rondhangen maar ik kan moeilijk al mijn poet opmaken aan motels en inns enzo.
Woont iemand toevallig in US of kent hij er mensen die bereid zijn een arme onschuldige nette jongeman onderdag te bieden voor een bepaalde tijd. Ik zal natuurlijk eerst al mijn info doorsturen…)

of kent iemand van die hele goedkope verblijfplaatsen echt zo van 2,50 dollar per nacht ?

Hallo,

Ik heb zelf ook plannen om naar de VS te gaan deze zomer,
En volgens mij mag je onder de 90 dagen dat je in de VS blijft zonder visum komen, mits het geen werkbezoek is.
Met een vakantie visum was het dacht ik 6 maanden, dat je het langst kon blijven.

Kijk voor alle info nog even op de onderstaande site:
www.usembassy.nl

Ik hoop dat je er wat aan hebt,

Groetjes,
Wesley

k man,
bedankt, ff kijken

waar ga jij heen in VS ?

Geen probleem, ik hoop dat je wat kan vinden,

Ik ga naar Alabama, 2 maanden naar een kennis!

groeten,
Wesley

vet man, gelukkig dat je mensen kent, dan hoef je je niet echt zorgen te maken.
doei
en bedankt voor link…die was handig

Graag gedaan,

succes ermee !!

groeten,

Wesley

Hola,

Ik kan je antwoord geven op je vraag… Ik verblijf nu Amrika bij mijn vriend. Ik doe dit ongeveer al een jaar. Je mag maar 3 maandjes in de U.S verblijven met een toeristen visa.
Het is niet toegestaan om een baantje te hebben hier.Helaas! Ik zit in Washington dc dus als je in de buurt bent geef me maar een emailtje!

Succes,
linda :wink:

dank,

ik was er al achter gekomen dat je 90 dagen in US mag blijven met zo een toeristenvisum.
Ook heb ik me al veel van die “offer-to-hospitality” mensen ge-emailed. Ik ga naar CA (berkeley en SF enzo). Washington is de andere kant op :stuck_out_tongue:
maar bedankt

Ik ben ook erg benieuwd hoe het zit met visa. Ik ga een half jaar (iets minder) in de buurt van Boston stage lopen. Dat doe ik onbetaald, maar ik moet daar natuurlijk wel legaal zitten. Heeft iemand een idee wat voor visum ik moet aanvragen? Please help me out!
Michiel