Hoe lang uittrekken?

Hallo!
Ik ga volgend jaar okt/nov. naar India en vanuit daar ook naar Tibet en Nepal (als het allemaal lukt :slight_smile: ), kan iemand mij een schatting geven hoe lang ik hiervoor uit moet trekken? Ik wil gewoon op mijn gemak reizen, maar als er ergens weinig te doen is, hoef ik ook niet dagen te blijven hangen… Ik heb nu het idee 3-4 maanden ervoor uit te trekken, is dit te doen?
Alvast heel erg bedankt voor je reactie!
Groetjes Sandra

Hoi, Via China ben ik ook naar Tibet gegaan. Voor Lhasa is een weekje voldoende en je kunt dan per jeep via de belangrijkste bezienswaardigheden en de mount everest base camp door de Himalaya naar de Nepalese grens. Dit is echt gaaf. In Nepal zou ik echt de tijd nemen. Kathmandu en Pokhara zijn echt geweldig. Het is echt een land voor trekkings, dus als je dit doet, neemt het tijd in beslag. Zonder trekking zijn 3 weken voldoende. India is erg groot en je zult keuzes moeten maken of je in het hectische noorden verblijft of in het rustigere zuiden of allebei. Zelf heb ik 2 maanden voor India nu, en voor mij is het meer dan genoeg. (Bezoek Rajasthan, gouden driehoek, Kerala provincie, Goa en Mumbai.) Veel succes