Hoe kunnen wij het beste van BuAs EZE naar ons hotel

Hallo, wij vertrekken morgenvroeg naar Buenos Aires en landen om 20 uur lokale tijd in EZE. We moeten vervolgens bij ons hotel zien te komen aan de [FONT=Helvetica][FONT=Verdana]AVDA. CORDOBA 860! We hebben ons laten vertellen bij het reisburo dat dit ongeveer 35 km is… Weet iemand of er een bus gaat die vlakbij stopt of dat we beter een taxi kunnen nemen? Wat zijn we ongeveer kwijt voor een taxirit van 35 km?
Alvast bedankt!!!
[/FONT][/FONT]

Er is een officiële stand van Ezeiza Taxi in de ontvangsthal. Kosten zullen intussen wel rond de Ar$100-120 liggen denk ik. Je moet een beetje geluk hebben met de chauffeur en zijn auto, dat verschilt nogal eens. Geen snorder nemen (psst, taxi? taxi? very cheap) want dat word je gegarandereerd opgelicht. Je kan ook de bus van Manuel Tienda Leon nemen, is goedkoper, maar die stopt alleen bij hun eigen vaste punt in de stad, bij Retiro en dan moet je daar alsnog een taxi zien te scoren.

Of je stuurt mij nog snel een emailtje (bol.jack@tipica-reizen.nl) en ik vraag onze vaste chauffeur of hij morgenavond tijd heeft jullie op te pikken. Kost € 35, waarbij hij jullie in de ontvangsthal opwacht en naar het hotel brengt. Rijdt rustig en heeft een moderne grote auto.

Dat klinkt wel heel aantrekkelijk; welke gegevens wil je precies hebben in de mail?

Jullie namen (ik gok op Mira en Bert, maar achternaam is ook wel handig) :slight_smile:
En de vluchtgegevens, zodat de chauffeur vooraf kan checken of de vlucht op tijd is. Mochten jullie onverhoopt de overstap missen, dan is het natuurlijk ook wel erg prettig als dat gemeld wordt zodat de chauffeur niet voor niets staat te wachten.

Hola, moet je doen, hij heeft ons ook gereden!
Hij is heel aardig en idd goede auto. Want heb daar ong. in 1000 andere taxis gezeten en dat is af en toe een “speciale” ervaring.
En zeker op de snelweg is het een lekker gevoel in een goede auto en chaufeur te zitten.

Alleen jammer dat hij voor Boca is…:wink:

Veel plezier in BA!

2 likes