Ik ga proberen zo kort mogelijk mijn verhaal te schetsen.
Vorig jaar op 27 juli 2009 ben ik op slag verliefd geworden op de fotograaf van het hotel. Wij hebben elke avond bij elkaar geweest. Terug in Belgie hadden wij elke dag contact via msn, skype, sms enzo… In oktober 2009 ben ik terug naar Turkije gegaan met papieren om hem voor 3 maand in Belgie te krijgen om te zien hoe het verder zou gaan met ons en dat is ons gelukt. Op 21 december 2009 was hij aangekomen in Belgie. We hadden het goed samen en zijn alles aangegaan om te trouwen. Op 10 maart 2010 zijn wij getrouwd. In mei had hij al werk gevonden in de horeca dankzij mij. Sindsdien zijn we in een dagdagelijkse sleur terecht geraakt. Ik overdag werken en in het weekend vrij en hij werkt 's avonds en in het weekend. Na zijn werk blijft hij ook nog eens drinken (hij is niet zat ofzo maar blijft tot half 2, 2u, 3u weg) en ik ben mij dan gaan verzetten. Ik verwachtte van hem dat hij op vrijdag en zaterdagavond na het werk naar huis kwam want dat zijn de dagen dat ik kan opblijven en dat we samen iets kunnen doen. Dat deed hij af en toe maar niet altijd, met de ruzies vandien. Verleden week vrijdagnacht is het volledig misgelopen, zonder een sms te sturen bleef hij weer tot 3u weg. Ik was furieus. Toen zei hij mij dat hij het getrouwde leven niet aan kan en wil alleen zijn. Hij houdt maar een klein beetje van mij enzo…, hij heeft zijn F-kaart ontvangen op 23 augustus. Door al het getwijfel ben ik woensdag van deze week naar de politie gegaan en naar de bank om onze gezamenlijke rekening te annuleren. Ook hij is naar de politie gestapt donderdag om zijn verhaal te doen. 's Avonds thuisgekomen is de waarheid naar boven gekomen, hij is verliefd op iemand anders. hij heeft dit ook tegen de politie gezegd en die heeft hem gezegd dat hij eerlijk moet zijn tegen mij en mij dat moet zeggen en dat heeft hij ook gedaan.
En dat na alles wat ik voor hem heb gedaan.
We hebben onszelf 1 week bedenktijd gegeven. Nu dinsdag moeten we beide beslissen of we verder willen met elkaar of niet.
Ik ben zo verstrooid van alles wat er nu ineens gebeurd. Ik zie hem doodgraag maar ik kan niet met mij laten spelen.
Voor zover ik het begrijp zouden wij normaal moeten scheiden omdat het niet gaat in het huwelijk. Maar ik wil niet scheiden ik wil het huwelijk laten annuleren. Voor mijn gevoel is dit schijnhuwelijk, als je na 6 maanden huwelijk al verliefd bent op een ander en nog maar sinds 23 augustus je F-kaart bent bekomen. Is het alsof ik goed was om hem naar belgie te krijgen en dat hij hier dan dankzij mij een beter leven gaat tegemoet komen.
Ik heb ook het gevoel dat hij voor een leven zonder mij gaat kiezen, ik heb en wil geen hoop hebben om mezelf te beschermen. Ook al zie ik hem doodgraag en zou ik hem willen smeken om bij mij te blijven.
Ik heb het nummer van het parket in mijn handen, ik moet gewoon bellen. Maar hoe gaat alles dan verder? Hoe snel is een huwelijk geannuleerd? Kost dit geld?
Ik heb nog geen beslissing genomen, die neem ik dinsdag maar ik wil alles al weten hoe ik dit moet doen.
Ocharme!
Ik kan je helaas niet helpen met informatie, maar wil je wel heel veel sterkte wensen!
Wel kan ik je nog extra doorverwijzen naar bvb www.seni-seviyorum.nl of www.buitenlandsepartner.nl . MOcht je dan hier niemand met ervaring vinden, misschien daar juist wel.
Sterkte en succes!
meid wat een ellende… kan me voorstellen dat je helemaal van slag bent en dat je je gebruikt voelt, ook ik kan je geen antwoord geven, maar heel veel sterkte wensen. Misschien kan je contact opnemen met het ind of met de turkse ambasade in belgie. Ik hoop dat er mensen gaan reageren die je meer kunnen vertellen, ik zal iig mijn oren en ogen open houden en als ik iets tegen kom het hier neerzetten!!
** sterkte en succes met uitzoeken van alles.
kimberly dat is toch wat we allemaal willen heeft niks met romantische films te maken hoor meis, zo zitten we allemaal in elkaar. Ik zou in jouw geval morgen nog eens bellen naar het ind kijken wat die te melden hebben over ontdoen hiervan!
Dank jullie voor de reacties en voor de steun.
Het heeft een rare wending gekregen. Ik heb de maandag zijn antwoord uit hem uitgepusht. Uiteindelijk koos hij om bij mij weg te gaan, maar tijdens de gesprekken zei hij dat hij nog altijd twijfelde. Maar ik had voor mezelf voorgenomen bij een nee of ik weet het niet dat hij uit mijn leven moest verdwijnen. Zijn valiezen waren genomen, het enige wat hij moest doen was de deur uit stappen. Dan pas is het hem te binnen geschoten denk ik. Hij zat tegen zijn eigen te praten van ‘what am I doing?’
Vroeg me of ik nog wou vechten en heb gewoon geantwoord van wie staat er daar met zijn valiezen. Hij is beginnen wenen, wou me vastpakken enzo… Maar heb hem van me weggeduwd. Ik kon het niet.
Zijn collega stond hem na een uur ofzo beneden op te wachten en hij vroeg mij efkes de tijd om alleen te zijn en met zijn collega te praten. Dat heb ik toegestaan.
Teruggekomen vroeg hij mij of onze band ooit nog kan zijn zoals ervoor.
ik heb daar toen niet op gereageerd, minuten later pas flapte ik er ineens uit dat 'wanneer je een glas laat vallen ze gebroken is en dan heb je 2 mogelijkheden. Je probeert het glas te lijmen en de barsten blijven of je neemt een nieuw. Gemakkelijker gezegd dan gedaan, dat merk ik nu.
Zijn collega heeft hij terug naar huis gestuurd. En dinsdag toen ik terug van mijn werk kwam waren zijn valiezen alweer uitgepakt. Hij gaat er voor vechten.
Ikmerk zijn vechten wel al aan die kleine dingen die hij de laatste 3 weken niet meer gedaan heeft, dus dat is positief.
Maar om eerlijk te bekennen mijn vertrouwen is nog steeds weg en moet terug opgebouwd worden. Dat heb ik hem heel duidelijk gezegd.
We starten terug opnieuw en we zien wel waar het ons brengt.
Mijn hart is gebroken, maar als hij me dit terug aandoet of ik zie geen verbetering dan valt mijn hart op de grond en dan is het definitief gedaan
alvast bedankt voor de steun,
de tijd zal raad geven en zal me terug vertrouwen moeten geven
lieve kimberly,
** bedankt voor je verhaal, want heb echt dinsdag veel aan je zitten denken ondanks dat ik je niet ken!
*Ik snap dat je hart gebroken is, maar uit jouw verhaal haal ik toch echt dat het nu pas tot hem doordringt jouw te verliezen en ik vind het knap dat je het nog een keer gaat proberen. Hou gewoon voor je wat jij wilt en wat jij veranderd zou willen zien en misschien dat je het dan gaat redden! * Ik hoop voor je dat hij je hart goed kan lijmen zonder te veel breuken. Er is een liedje en daarin is een zinnetje “breken is gemakkelijker dan lijmen en opnieuw beginnen moeilijker dan stoppen” ik hoop dat jullie het gaan redden, maar blijf aan jezelf denken! sterkte en succes en als je wilt praten kan je altijd hier terecht of op tlk, waar nog veel meer meiden zijn, maar daar zal je al wel een keer gekeken hebben!
** groet Mutlu
hallo
Ik vind het heel erg voor je maar je bent niet de enige al heb je er op het moment niets aan
laat het een les voor je zijn veleturken in toeristen gebieden gebruiken westerse vrouwen voor geld sex en uit turkije te komen ik had ook wat met iemand en zou gaan trouwen maar was op tijd en ben weggelopen ik weet die ex vriend is een gigelo en neemt geld van vrouwen ik wou dat er een site was waar wedie namen van die mannen kunnen plaatsen zodat we andere waarschuwen kunnen voor dit soort mannen.
Ga zonder je vriend verder al doet het je heel veel pijn en zal het moeilijk zijn wantliefde kan soms een hel zijn
Ik wens je al het goede en geef alles een plek de manne spelen met je gevoel hebben geen geweten
groetjes en sterkte
Melek
Veel sterkte meisje, dat is echt geen leuke situatie…
Ben ook jarenlang samen geweest met iemand die in de horeca werkte en dat is inderdaad geen leven, zij zijn er nooit wanneer jij er bent en omgekeerd… Daarenboven moet je als man al zeer sterk in je schoenen staan om iedere keer naar huis te keren wanneer je maten nog eentje gaan drinken, het is een wereld die moeilijk te combineren valt met een ernstige relatie.
Als ik M. ooit naar België laat komen zal ik er zeker voor zorgen dat hij niet in die wereld terecht komt (ook al is hij barman in Turkije), het is gewoon te moeilijk.
Anyway, als je nog vragen zou hebben aangaande de annulatie van je huwelijk mag je me zeker sturen, ik wordt daar nl. vaak mee geconfronteerd op beroepsvlak (en dan word ik zelf verliefd op een Turk, go figure) dus kan je wel wat info bezorgen.