Hoe is jullie Love story?

heej allemaal!:wink:
Hoe zijn jullie verhalen?
hoe hebben jullie elkaar ontmoet?
hoelang zijn jullie al bij elkaar, Vertel hier je verhalen:nod:
ik ben best wel nieuwschierig hoe jullie elkaar ontmoet hebben enzo?

mijn verhaal ken je vast nog wel :slywink:
heb je ene pm gestuurd :wink:

hey daphne ,
wanneer ga je weer naar erkan?

waarschijnlijk over 9 dagen

dat is al snel

heey daf

hoe is het is het in turkey

ik spreek je snel meis op msn

veel plezier

xx ment

Heey,

Ik wil hier mijn love story wel kwijt hoor. Vele van jullie zullen weleens wat van me gelezen hebben maar hier komt dan het volledige verhaal…

Juni 2004 weer een vakantie geboekt naar Marmaris, heerlijk zon zee strand en heerlijke mannen natuurlijk, alhoewel ik nog nooit iets met een turkhad gehad.
Op het moment dat ik Tahir voor de 1e keer zag wist ik dat hij hetvoor mij was.
Tahir is een type dat niet van uitgaan houdt , dus ik moest het echt hebben van de dagen dat ik op het strand lag. Iedere morgen kwam ie aan mij bedje zitten om een sigaretje te roken. Daar is het eigenlijk heel de vakantie bij gebleven.
Op de laatste dag had ik overdag niet veel zin om naar het strand te gaan, dus mijn vriendin ging alleen. Tahir vroeg meteen waar ik was, maarja ik sloeg daar verder geen acht op.
Tot op de laatste avond… We hadden besloten om ons laatste avondmaal bij Dost te nuttigen. En dan is het uur der waarheid aangekomen… afscheid nemen.
Tahir wilde telefoonnummers uitwisselen en contact houden, nou dat hoefde hij maar 1x te zeggen natuurlijk. Terug bij het hotel aangekomen en na de laatste spulltejes ingepakt te hebben krijg ik een smsje van Tahir, met de vraag of ik hem leuk vind.
Ik smstje hem meteen terug dat dat inderdaad het geval was ja. Hij vroeg of we nog iets af konden spreken voor dat ik terug naar Nederland zou gaan, mijn bus zou over 3 uur al vertrekken, maar ik wilde deze kans niet voorbij laten gaan natuurlijk.
Hij haalde me op met de auto en we zijn naar een heerlijke plek gereden waar je rustig een bakje koffie kon drinken met uitzicht op zee. Dat was echt heel romantisch…
We hebben onze gevoelens tegen elkaar verteld en wat bleek… was hij al die tijd verliefd op mij. Zijn collega`s hadden dit al lang door en hadden Tahir geadviseerd om mij een sms te sturen . Dit alles is 3 jaar geleden gebeurd en we zijn nog steeds in LOVE.
Ik kan niet wachten om hem weer te zien!!!

Gr Rachel

Hey Rachel… wat ongelooflijk mooi man :wink: liefde op het eerste gezicht… het bestaat dus wel nog…

Zal ik hier dan ook maar mn verhaal kwijt…

2 jaar geleden werd ik stapelgek op een turk… maar na een aantal maanden kwam ik erachter dat ik zoals zoveel meisjes zwaar belazerd werd… vanaf toen was het voor mij: nooit meer iets met een turk, of iets in die richting!!

Toen ik in de zomer vorig jaar naar Turkije vertrok voor 10 weken (om daar te werken) had ik me ook stellig voorgenomen om ervan te genieten maar helemaal niets op liefdesgebied te beginnen. Leuke voornemens voor als je naar Turkije gaat, probeer die maar eens waar te maken (kwam ik dus later achter). Ik ging 10 weken op een boot werken die van een vriend van onze familie is. De eerste 2 weken werd ik gek van alle jongens om me heen, een beetje aandacht is leuk maar na die 2 weken vertrouwde ik dus geen enkele jongen meer.

Ik had een goede vriend tussen al die jongens… Mehmet… hij liep elke avond met me mee naar huis om te zorgen dat ik veilig thuis kwam (aangezien ik nogal last had van stalkende types) en vaak ging ik samen met hem tickets verkopen (hij werkte op een andere boot).

Op een dag zei hij tegen me… ik moet je wat vertellen ik vind je heel erg leuk… ik keek hem aan en ik zei sorry maar ik kan nix meer met een turkse jongen beginnen… hij accepteerde dit… Maar na een week kwam ik erachter dat ik steeds meer en meer zijn aanwezigheid opzocht en hem miste als ik hem niet zag… de conclusie; ik was weer verliefd!

De dag nadat ik hier achter gekomen was liepen we samen op het strand na het werk. Ik ging even zwemmen en hij wachte op het strand. Toen ik uit het water kwam had ik het koud dus hij zei kom hier naast me liggen, want straks bevries je nog. Dus dat deed ik. Na 10 minuten onwennig naast elkaar te liggen keek ik hem aan en hij mij en toen kwam de eerste kus.

De hele zomer daarna is er nog veel gebeurd maar dat is te veel om allemaal te vertellen… Het was in ieder geval de beste zomer van mijn leven tot nu toe. We zijn nog steeds happy bij elkaar en elke dag houden we meer van elkaar…

eliff: wat een mooi verhaal!:slight_smile:

xxxjes Mariska,
[Real Love Never Dies]

@t eliff,

Nou jouw verhaal zou zomaar uit een boekje kunnen komen. Heerlijk he meid om weer terug te denken aan de tijd toen het allemaal begon. Als ik daar nu nog aan denk krijg ik nog steeds vlinders in mijn buik

Gr Rachel

haha ja idd… dat zijn de momenten die je je wel altijd zult blijven herinneren :wink:

Wat ook een leuke bezigheid is, dat is het nadenken aan hetgeen wat gaat komen… allemaal plannetjes enzo maken… heerlijk gewoon :wub:

dat hangt er natuurlijk wel vanaf wat voor plannen je hebt… reeĆ«l blijven lijkt me wel handig… maar aan de andere kant waar heb je anders dromen voor… als je altijd maar bang bent om dromen te hebben omdat de kans er is dat ze niet uitkomen denk ik dat je nog vaker teleurgesteld wordt… Als je je dromen heb nageleefd dan weet je tenminste dat je je best hebt gedaan om er van te maken wat er van te maken valt… maar ja dat ben ik. :biggrin:

Ik vind het echt heerlijk om te denken aan al die extra mogelijkheden die ik straks heb als ik met mijn vriend getrouwd ben… (dit in tegendeel met mijn omgeving die alleen maar de nadelen ervan ziet haha)

@t Eliff,

Is jouw lover ook Koerdish, tenminste je ondertekst is volgens mij Koerdish.

yep yep hij komt uit agri…

jouw vriend is dus ook koerd denk ik… waar komt hij vandaan dan?

Hallo Eliff,

Ja Tahir is ook een koerd. Hij komt oorspronkelijk uit Derik. Dat ligt in Mardin.
Ik dacht altijd dat alle turken gewoon turken waren, maar niets is minder waar,
een Koerd is absoluut geen turk!!
Nog 4 weken en dan kan ik hem weer in mijn armen sluiten…
Wanneer ga jij jouw geliefde weer zien ?

Groetjes Rachel

hmm Mardin heb ik nog nooit van gehoord… maar tis daar ook zo gigantisch groot… jah en dat klopt absoluut een turk is geen koerd… Mijn vriend is ook niet erg gesteld op turken in het algemeen… Er zijn inderdaad bepaalde turken die dus echt onhandelbaar ze zijn. Ze behandelen andere mensen heel snel als minderwaardig. Maar ach, :slight_smile: als ik er maar ben… dan maakt het mij allemaal niet uit… irritante turken of niet… :stuck_out_tongue:

Ikke iets langer dan jou… voor mij is het nog 4 weken en 3 dagen momenteel… ik vertrek vrijdag 22 juni 's morgens eindelijk naar turkije… Dat is ook het enige waar ik de afgelopen 6 maanden aan gedacht heb… gelukkig is het voor ons beide bijna weer zover :slight_smile:

He Eliff,

Waar ga jij heen? Ook toevallig naar Marmaris??

Groetjes Rachel

Hey Rachel…

Neej ik ga naar Turgutreis, een plekje wat vlak bij Bodrum ligt.

Groetjes Eliff

Kan niet wachten!! nog 15 dagen. Heerlijk
:thumbsup: