Hoe is jullie Love story?

hey rachel wat fijn nog maar 15 daagjes,hoelang ga je?

@t missmariska,

Nu nog maar 12 dagen… Ik ga er voor 15 dagen heen, veel te kort natuurlijk maarja
ik heb hem dan in elk geval weer dicht bij me. Owwwww de dagen gaan zooooooooo langzaam…

En jij … kun jij ook al aftellen???

Groetjes Rachel

Ik ben vorig jaar oktober naar Marmaris geweest met een vriendin van mij. Nou de eerste avond gingen we naar de bazaar, echt over 50 meter hadden we een uur gedaan want die vriendin kletste met elke jongen die haar aansprak, erg vervelend. Toen kwamen we langs een tapijtenwinkel en jawel hoor ook daar sprak een jongen (Aydin, nu mijn vriend) ons aan. Of we appelthee wilde, dus wij naar binnen, maar eigenlijk had ik helemaal geen zin want ik wilde gewoon shoppen. Nou na wat praten probeerde hij ook nog wat te verkopen, hebben we 2 kussentjes gekocht en toen vroeg zijn baas of we geen zin hadden om met hun te gaan stappen 's avonds. ik zag het eerlijk gezegd niet echt zitten, ik dacht namelijk dat die baas (oudere man) mij leuk vond en hij mijn vriendin leuk vond, maar ja voor ik nee kon zeggen zei mijn vriendin ja is goed.
Dus wij 's avonds half 12 terug naar de shop en toen zijn we gaan stappen, niet met zijn baas maar met een vriend van hem. En wat bleek hij kwam meteen naast mij lopen en met mij praten, dus hij vond niet die vriendin leuk maar mij. Toen zijn we naar de castle bar geweest en na een tijdje zijn we met z’n 2-en wat gaan lopen en toen kwam de eerste kus.
Ik ben toen elke avond naar zijn shop geweest en toen ik weer naar huis ging zei hij dat hij me echt leuk vond enz. enz. Ik zei ja ja, dat zal je wel tegen alle meisjes zeggen, maar toch ben ik contact blijven houden.
Het contact bleef zelfs zo goed dat we besloten elkaar in januari weer op te zoeken, maar nu vroeg hij of ik dan bij zijn ouders in Aksaray (3 uur rijden van Ankara) wilde komen, dat heb ik toen gedaan. Het was nog steeds heel leuk en gezellig en hij heeft me toen zelfs ten huwelijk gevraagd. Na 9 dagen moest ik weer afscheid nemen, echt niet leuk, maar we spraken af dat ik in mei weer zou komen.
Dus ben nu net terug van een weekje Marmaris. Zijn ouders vinden mij zo leuk dat ze vroegen of we hun ook wilde komen bezoeken. Echt een hel, 12 uur met de bus, maar was echt super leuk.
Inmiddels kent zijn hele familie mij en iedereen vind mij leuk.
We willen nu proberen een toeristisch visum voor hem te krijgen zodat mijn ouders mijn droomprins ook eens kunnen zien en kennis kunnen maken. Heb nu net een eigen huisje gekocht en als hij nederland leuk vind willen we proberen hem hierheen te krijgen.

Dat was zo globaal wel mijn verhaal.

Groetjes Kim

@ Kim

Wat super leuk :slight_smile: Dus je hebt al kennis gemaakt met heel zijn familie en al… Ik vind het echt leuk om op deze site te lezen over alle relaties met turken die wel goed gaan. In tegenstelling tot de reacties van mijn omgeving :slight_smile:

Real love never dies; zeggen ze dan :wink: