Hoe houden jullie het vol?

Een afstands relatie is niet makkelijk, dat weten we ondertussen, maar hoe houden jullie het vol? Hoe hou je het vol om elkaar maar eens in de zoveel tijd bij elkaar te zijn??

Momenteel hou ik het niet meer vol :smiley: hahaha!

Maar normaal gezien lukt het gewoon door bezig te zijn met m’n eigen leven hier in België. Ik heb het over het algemeen toch zo druk, dat E in men gedachten op de achtergrond verdwijnt (natuurlijk denk ik nog aan hem!!) , maar het gemis wordt dan kleiner, en de tijd gaat héél snel dan!!
En natuurlijk door hem regelmatig te spreken :wink: !

Ik vrees dat ik het nu , door een overload aan vrije tijd, echt moeilijk heb, gewoon omdat ik mijn gedachten niet op andere dingen kan zetten… Dus het is echt wel belangrijk dat je bezigheden blijft hebben in je eigen land!

het is idd dnooit makkelijk een relatie op afstand, maar zoasl fieeh ook al aangeeftm, hoe drukker jezelf ben, des is makkelijker het vol te houden is!!
Op zich hou ik het met mijn drukke leven altijd wel goed vol, alleen ik merk altijd dipjes als ik dan alleen ben, of als ik dan een keer een weekendje niets te doen hebt, dan heb ik het altijd wel heeel erg moeilijk!!! nOOk vind ik het lastig als ik dan niets te doen heb, en askim is bv wat leuks met zijn vrienden aan het doen, dan kan me dat onbewust zo jaloers maken,terwijl hij natuurlijk ook gewoon zijn eigen leven moete leiden!!

Ik moet wel eeerlijk zeggen dat ik nu na 1.5 jaar ook wel een leven met mekaar wil gaan opbouwen, wij zitten nu natuurlijk al met ons hoofd bij het examen en alles, en ik hoop ook dat dat snel lukt, want ik wil hem toch ook wel eruuuug graag bij me hebben, Aleeem zal ik dan de tripjes naar tr wel erg gaan missen heheh :-)))

@mutlu helemaaal waar wat je zegt!! Ik merk ook door mekaar elke dag te spreken, is het veel makkelijker :-)) En ja we waren het der gisteren al over eens, maar max 3 maanden om terug te gaan ja!! Dan heb je weer zooo de behoefte om bijmekaar te zijn, knuffelen, praten en samen leuke dingen doen!!!

Ik herken het wel toen we nog gescheiden waren en ik me leven in Ned had toen zorgde ik ook dat me askim op de achtergrond verdween en dat beviel me goed ik had alles in eigen hand en ik moet zeggen op dat moment had ik er minder moeite mee dan nu.

Ik ben nu in zijn omgeving zijn land zijn huis en bij zijn familie. Aan de ene kant super fijn want zo voelt hij ook dichtbij maar je voelt ook het gemis als ik de kast open doe en zijn shirt zie en zijn jas aan de kapstok hangt maar hij voorlopig nog even niet thuis komt.

Hoe je daarmee omgaat ik geniet van me zoon en van het rustige leven hier maar in al onze tijd samen heb ik hem nog nooit zo gemist misschien ook omdat hij van binnen in me groeit dat ik hem zo nodig heb naast me :wink:

Als ik moet zeggen wat ik het meeste mis dan mis ik zijn geur hahah klinkt zo raar maar kan echt verlangen om in zijn armen te zijn en hem te ruiken. Zijn aanwezigheid geeft me rust :slight_smile:

Ik loste het ook op met veel werken en bezig zijn, maar wel elke dag lekker even bellen en smsen met elkaar :wink: Maar vooral je gedachten op andere dingen zetten.
Nu is dat lastiger andersom, met het missen van mn vriendinnen en familie…

Dat vraag ik mezelf dus ook altijd nog af en het ene moment heb ik het er moeilijker mee dan het andere. Soms twijfel ik zelfs of ik ermee door moet gaan, maar als ik zn stem dan weer aan de telefoon gehoord heb of zn koppie op msn heb gezien weet ik weer waar ik het voor doe.

Maarja zoals andere zeggen zoveeel mogelijk te doen hebben ik ben alleen maar bezig met werken en school en allemaal dingen ook leuke dingen dat de tijd omvliegt tot ik weer naar askim mag :slight_smile:

Ik weet niet hoe is het vol houdt, de gedachten aan hem is blijkbaar genoeg. De laatste tijd hebben wij weinig contact, max. 1x in de week op msn, en bellen is op het moment voor beiden even te duur. Dus vaak wel berichten via Facebook.

Maar ondanks dat ik hem weinig spreek weet ik wel dat het super goed tussen ons zit! Waarschijnlijk duurt het nog 4 maanden voor ik hem weer zien (en heb hem al bijna 3 maanden niet gezien) dus hoe we dat gaan volhouden dat zien we dan wel weer…

ojaaaaaaaaa weet je wat ook helpt?? ZOEKEN NAAR GOEDKOPE TICKETS :D:D:D:D

JAAAA!!! daar wordt je vrolijk van!!!

ben benieuwd hoe jullie bellen want mijn askim kan niet bellen vcan mobiel hier naar mobiel zou veels te duur zijn…

missylisa er zijn weinig askims die bellen, meestal is het rinkelen. Het is idd heel duur om van turkije naar nederland te bellen, omgekeerd hebben wij natuurlijk een goedkope belkaart, waardoor het voor ons een stuk goedkoper is!!

Hier ook het woord: NIET haha. Helemaal niet nu hij weer in marmaris is en hij weinig tijd heeft om op msn te komen. In mersin was het gewoon een stuk makkelijker omdat hij dan elke avond thuis gewoon op de computer kon komen, maar in marmaris moet hij toch wel helemaal naar een internet cafe, wat natuurlijk verschrikkelijk is als het regent of koud is :wink: Verder lekker veel werken en uitkijken dat ik over 3-4 maanden voor 3 maanden lekker bij hem ben. En inderdaad blijven kijken naar goedkope tickets :wink: